Welke antilekbeker is de beste

idd de nubby`s hebben een ander rietje ze zijn rond, levi drinkt er goed uit zonder al te veel kracht te hoeven geven.

de avent fles met zachte tuut zijn bij mij lekvrij maar met harde tuut dus echt niet.

Ik heb al heel lang de linkse op de foto van Nuby en ik ben er zeer tevreden over. Veel mensen in mn kennissenkring hebben hem ook en zijn ook tevreden. Hij staat nu nog s nachts bij Anne in bed met water, of als we lang in de auto moeten…verder drinkt ze natuurlijk uit een gewoon glas of beker.

linker rietjesbeker heb ik ook en absoluut lek vrij

ik had ook een nuby (de linker op de foto zeg maar), maar die lekte als een idioot. Ik heb een mailtje naar hen toegestuurd, en kreeg heel snel reactie (waarschijnlijk fabrieksfout) en een nieuwe beker (wel lekvrij, oud model) en extra rietjes en toebehoren toegestuurd. Vond ik prima opgelost!

(de dag erna kreeg ik hetzelfde pakket, dus ik heb ze maar weer gemaild, maar ik mocht het gewoon houden :thumbup: )

Ik vind die rietjesbekers niet hygienisch :sick: . Ik vind dat je zo’n rietje nooit goed schoon krijgt; dus ik heb hem weggegooid.

@Mamalien wrote:

Ik vind die rietjesbekers niet hygienisch :sick: . Ik vind dat je zo’n rietje nooit goed schoon krijgt; dus ik heb hem weggegooid.

Als je een extra setje rietjes koopt, zit daar een soort raggertje bij, daarnaast kan het in de vaatwasser (die wij niet hebben). Dus hier een schoon rietje.

@ilsederooy wrote:

het schijnt dat de nieuwste rietjes beker van nuby gewoon helemaal lekdicht is.

Wij hebben de oude en daar blijft wel eens een druppeltje in het roetje zitten maar dat vindt ik niet storend.

uit ervaring met me 2 oudste zijn er maar weinig bekers echt lekdicht vooral als ze een paar keer gevallen zijn maarja de techniek wordt steeds beter nu dus wie weet zijn er al wat lekdichter exempleren op de markt

Wij hebben de nieuwe van nuby(van zo’n 5 stappenplan beker; eerst speen dan tuit en dan rietje…) en met het rietje is hij echt lekvrij!!

En anders gewoon een flesje met een sportdop!!! ik ben kleuterjuf en raad het mijn ouders in school vaak aan , beter dan al die mooie ‘lekkende bekers’!!!

:thumbup: