Ik geloof er niet meer in :roll:
Ik heb er inmiddels ook een paar geprobeerd.
Avent is echt drama hier. Nog geen enkele echte anti-lek beker gevonden dus ben benieuwd naar de andere reacties…
Hier gewoon een plastic beker van Ikea, gegarandeerd niet lekvrij maar wel lekker zelluf drinken zonder tuit/rietje/speciale handvaten/verbeterde grip/stapvoorstaplerendrinken/ontiegelijke duur etc poespas :mrgreen:
Hier is de Hema beker favoriet (geweest)… We gebriken hem nu alleen nog als we weg gaan voor in de auto.
het schijnt dat de nieuwste rietjes beker van nuby gewoon helemaal lekdicht is.
Wij hebben de oude en daar blijft wel eens een druppeltje in het roetje zitten maar dat vindt ik niet storend.
uit ervaring met me 2 oudste zijn er maar weinig bekers echt lekdicht vooral als ze een paar keer gevallen zijn maarja de techniek wordt steeds beter nu dus wie weet zijn er al wat lekdichter exempleren op de markt
@ilsederooy wrote:
NIET.. de nieuwe is weer uit de productie en de oude komt terug.
vind de oude rietjesbeker van Nuby echt ideaal. Jens drinkt er altijd uit.
@JannieElmo wrote:
@ilsederooy wrote:het schijnt dat de nieuwste rietjes beker van nuby gewoon helemaal lekdicht is.
NIET.. de nieuwe is weer uit de productie en de oude komt terug.
vind de oude rietjesbeker van Nuby echt ideaal. Jens drinkt er altijd uit.
:shock: WÃ Ã Ã t??? Geweldig vind ik ze!! Hoop niet dat het 't hele oude model is dan, want die vond ik echt minder. Ik vind ze vooral handig als we onderweg zijn, of wanneer ze heel moe is en 'hangt'.
Maar vanaf 9 maanden hebben we hier de gewone beker erbij gepakt en geoefend en mevrouw dronk al snel perfect, zelfs uit glazen. Dat blijft toch het makkelijkste omdat ze dan overal mee kan drinken.
Snap dat dat niet je vraag was, maar het is bedoeld als goede tip. :wink:
@Jannigje wrote:
ik heb de tuitbeker van Friso (op de beurs gekocht 3 jaar terug) en dat is de enige lekvrije die ik tot nu toe heb kunnen vinden.
Yep daar ben ik het mee eens!!!
Ik zag laatst bijde Bart Smit een Bumba beker die volgend mij precies hetzelfde is als de friso, dus die haal ik binnenkort op!!!
Die van de hema idd ook goed, Avent, Nuby is allemaal niets… :snooty:
had de oude rietjesbeker van nuby maar zoonlief heeft het kapje kwijt gemaakt.
Dus heb op de beurs de nieuwe gekocht heb het idee dat hij nu veel meer moeite moet doen om te drinken dat vindt ik wel jammer
Maar welke is nou de oude en welke de nieuwe beker op de foto?
Volgens mij is rechts de nieuwe…
Maar het linkse model heeft ook nieuwe rietjes en het ‘binnenwerk’ van de beker is veranderd. Dus moest ook nieuwe bekers :wall:
Nu heb ik dus ,op het oog, 2 identieke bekers alleen het gedeelte waar het rietje in moet is anders…
Lekker geldklopperij!!
links lekte heel erg, dat zal nu wel zijn aangepast…
ik heb nog een heeeele oude model van ervoor nog.
die zijn fijijijijijijn!!!
en heb dus zo;n hele oude nu gratis van Nuby gekregen omdat ik problemen had met de linker op de foto
Ilse, misschien zit het rietje er niet ver genoeg in, dat gebeurt bij de onze ook wel eens: dan zit het rietje te veel tegen de onderkant van de beker en komt er idd niets door…
idd de nubby`s hebben een ander rietje ze zijn rond, levi drinkt er goed uit zonder al te veel kracht te hoeven geven.
de avent fles met zachte tuut zijn bij mij lekvrij maar met harde tuut dus echt niet.
Ik heb al heel lang de linkse op de foto van Nuby en ik ben er zeer tevreden over. Veel mensen in mn kennissenkring hebben hem ook en zijn ook tevreden. Hij staat nu nog s nachts bij Anne in bed met water, of als we lang in de auto moeten…verder drinkt ze natuurlijk uit een gewoon glas of beker.
linker rietjesbeker heb ik ook en absoluut lek vrij
ik had ook een nuby (de linker op de foto zeg maar), maar die lekte als een idioot. Ik heb een mailtje naar hen toegestuurd, en kreeg heel snel reactie (waarschijnlijk fabrieksfout) en een nieuwe beker (wel lekvrij, oud model) en extra rietjes en toebehoren toegestuurd. Vond ik prima opgelost!
(de dag erna kreeg ik hetzelfde pakket, dus ik heb ze maar weer gemaild, maar ik mocht het gewoon houden :thumbup: )
Ik vind die rietjesbekers niet hygienisch :sick: . Ik vind dat je zo’n rietje nooit goed schoon krijgt; dus ik heb hem weggegooid.
@Mamalien wrote:
Ik vind die rietjesbekers niet hygienisch :sick: . Ik vind dat je zo’n rietje nooit goed schoon krijgt; dus ik heb hem weggegooid.
Als je een extra setje rietjes koopt, zit daar een soort raggertje bij, daarnaast kan het in de vaatwasser (die wij niet hebben). Dus hier een schoon rietje.
@ilsederooy wrote:
Wij hebben de oude en daar blijft wel eens een druppeltje in het roetje zitten maar dat vindt ik niet storend.
uit ervaring met me 2 oudste zijn er maar weinig bekers echt lekdicht vooral als ze een paar keer gevallen zijn maarja de techniek wordt steeds beter nu dus wie weet zijn er al wat lekdichter exempleren op de markt
Wij hebben de nieuwe van nuby(van zo’n 5 stappenplan beker; eerst speen dan tuit en dan rietje…) en met het rietje is hij echt lekvrij!!
En anders gewoon een flesje met een sportdop!!! ik ben kleuterjuf en raad het mijn ouders in school vaak aan , beter dan al die mooie ‘lekkende bekers’!!!
:thumbup: