Selena, misschien ook een idee om een pb naar Monkey te sturen. Zij kan je vast ook meer vertellen over het Gemini.
Hier de zus van Monkey en tevens ook werkzaam in het gemini, ben nu zelf ook onder behandeing van de gyn in het Gemini, bij mijn dochter ook onder behandeling geweest in het Gemini, dat werd een KS door Dr. F en alle controle’s ook gehad bij hem! Mijn ervaringen zijn zeer positief, ik heb alle besluiten die over mijn lichaam genomen moesten worden toch echt zelf bepaald niks is mij ooit opgedrongen en ben altijd serieus genomen.
Naar mijn weten staat het Gemini wel goed aan geschreven en zeker het geboortecentrum! Het is een klein intiem ZH dus je bent geen nummer en wordt als individueel persoon goed behandeld!
Het is een klein intiem ZH dus je bent geen nummer en wordt als individueel persoon goed behandeld!
heb geen ervaringen met de ziekenhuizen wat hier gevraagd worden,
maar wou hier toch wat op zeggen. :)
wij zijn van een klein ziekenhuis naar een stadsziekenhuis gegaan,
en ik voelde me in het kleine ziekenhuis meer een nummer dan in het stadsziekenhuis ;)
voor de ts: heel veel sterkte en succes. :hug: :hug:
IS Hoorn geen optie voor je? Ik ben daar kind aan huis :lol: en ben er tevreden mee :thumbup:
Gemini hoor ik niet zulk goede verhalen over. Niet alleen over de afdeling gyneacologie, maar over het ziekenhuis algemeen. Zelf kan ik daar niets over zeggen, ben er 1 keer geweest op bezoek. Alkmaar geen idee, ik ken niemand die daar heen gaat.
MC Alkmaar heeft ook onze eerste voorkeur nog, echter kan je bij het Gemini online een afspraak maken volgens een systeem dat er geen gaten in de agenda’s komen en je dus sneller aan de beurt kan zijn. Hierdoor hebben we 3 december een afspraak bij het Gemini maar daarmee gooien we de deur naar MC Alkmaar nog niet dicht. We gaan bij allebei kijken en gaan verder met het ZH waar we ons het prettigst bij voelen.
Overigens ben ik op een ander forum gewezen op de POP-Poli in Amsterdam. Dat is een poli in het Lucas Andreas ZH in Amsterdam speciaal gericht op zwangerschap i.c.m. psychiatrische problemen/verledens waar je o.a. advies kan inwinnen. I.v.m. een verleden met wat psychische problemen, wat wij echter allang achter ons hebben gelaten doordat het niet meer speelt, zijn we dus weggebonjourd bij het LUMC (naast dat we er ook als mens gewoon erg slecht behandeld zijn en ze hun vak niet goed verstaan (zij beweren dat ik niet eens weet hoe mijn eigen PCOS-cyclus in elkaar zit, want volgens hen heb je ALTIJD een eisprong wanneer je menstrueert (dus niet) ‘en dat had ik toch moeten weten’; ik als gewone burger moest een gyn dus uitleggen hoe een (PCOS)cyclus kan werken), ze ons niet willen helpen, eindeloos laten wachten op niets, plotseling van mening veranderen en we ook nog eens heibel hebben over mijn dossier wat ze me niet laten kopieren waar ik wel recht op heb). De POP-Poli gaan we morgenochtend bij de huisarts ook maar even naar voren brengen en het dan bij het Gemini/MC Alkmaar proberen. Want er is zoveel in het LUMC gebeurd waar wij het niet mee eens zijn dat wij niet langer bij dat ZH willen blijven. :naughty: