Hee lieve dames!!
Hollow, klinkt als een leuke dag!! Fijn!! :thumbup:
Ik ben vanochtend dus bij de fertiliteitsarts geweest. Gelukkig erg aardige vrouw die goed meedacht!! En goed nieuws: de zaadkwaliteit is niet zo slecht als de gyn deed vermoeden. De beweeglijkheid is wel gering, maar ze wil het toch een kans geven en niet direct met IUI beginnen. Daar heb je namelijk maar 6 pogingen van en dan moet je al door naar IVF… dus eerst nog even zonder IUI.
Wel heb ik medicatioe gekregen om de eisprong op te wekken, omdat ik nu weliswaard eisprongen heb, maar volgens haar heel zwak en veel te laat, waardoor ik ook veel minder kansen heb. Dus na mijn eerstvolgende menstruatie aan de Clomid… ben benieuwd.
Ik moet dan op dag 21 bloed laten prikken om te kijken of ik een goede eisprong heb gehad. Voor mezelf moet ik ovulatietesten gebruiken, zodat ik weet wanneer we moeten klussen.
En verder heeft ze een chlamidia-test gedaan (standaard) en moet ik komende cyclus voor een HSG (baarmoederfoto). Daar zie ik wel wat tegenop, want het schijnt een erg vervelend onderzoek te zijn… Maar ik ben iig blij dat er wat wordt gedaan en hopelijk weten we daarna iig zeker dat mijn eileiders iig open zijn!!
fijn tierr dat er nu hopelijk schot in komt!!
je krijgt nu tenminste mooie kansen om zwanger proberen te worden :thumbup:
spannend hoor
tierrr mooi dat er schot in zit eindelijk
die hsg is per persoon heel verschillend hoeveel pijn het doet
ik had de pech dat mijn gyn in Sneek niet bepaald slim was en de hsg dus erg pijnlijk uitvoerde en geen nacontrole deed na een uur waardoor ze mn dubbele baarmoeder misten en dat was gedeeltelijk de oorzaak (hij drukte steeds tegen het schot aan) van de pijn
als je van te voren zorgt dat je pijnstillers neemt dan vang je al veel van de pijn op en zorgen dat je ontspannen bent(hoe moeilijk dat ook is)
de periode waar jij nu in zit ervaarden wij als tot nu toe de zwaarste periode omdat je nog maar zo weinig weet
Tierr, fijn dat je zo weer wat verder komt! Mijn schoonzusje heeft ook clomid geslikt en twee maanden later was ze zwanger. Dat is toch een opsteker of niet?!
Allemaal een goed weekend gehad?
Hier is het rustig. Het kindje ligt toch goed met koppie naar beneden. Vorige week was het alleen nog niet ingedaald. Morgen moet ik weer naar de verloskundige en ik denk dat ze nu wel een ingedaald hoofdje gaat voelen, want de buik is erg onrustig geweest… Gelukkig maar, kan ik tenminsten natuurlijk bevallen én hoef ik niet meteen te gaan liggen als de vliezen breken! Dat moest anders wel, omdat anders de navelstreng klem kan komen te zitten = niet goed!
Hopelijk snel goed nieuws van jullie kant!
liefs van Jules
@Jules wrote:
Tierr, fijn dat je zo weer wat verder komt! Mijn schoonzusje heeft ook clomid geslikt en twee maanden later was ze zwanger. Dat is toch een opsteker of niet?!
Zeker wete, daar doen we het voor!! ;) :mrgreen:
Jeetje, voor jou komt het nu wel heel dichtbij he? :shock:
Jaaa!
Vanochtend weer bij verloskundige geweest: hoofdje is al aan het zakken, dat had ik dus goed gevoeld!
Maar ze zei ook dat 60% van de kindjes ná de uitgerekende datum wordt geboren :evil:
Nou ja, heb ik nog alle tijd om een kaartje uit te zoeken/te maken…
he meiden
vandaag de kijkoperatie gehad
ik blijk 2 compleet ontwikkelde baarmoeders te hebben
hoe het precies heet enzow tik ik later wel ben net thuis van het ziekenhuis en voel me dik beroerd
Sjezus Hollow, ben er een beetje stil van…
Jules: Whoehoe, nog even en je heb gewoon je kindje in je armen. Succes met het uitzoeken/maken van het geboorte kaartje
Andere dames, hoe is het met jullie???
Hier rustig, maar ben wel zenuwachtig voor de uitslag de 15e. Het is erop of eronder, stoppen of doorgaan. Ik vind het zo moeilijk om te beseffen dat het zo ook misschien wel over kan zijn. Wat als de kwaliteit niet goed is er icsi niet eens een optie is ppfffff.
Zo raar, ik ben zo helemaal niet normaal, ben super optimistisch van mezelf. Kan het alleen niet zijn (is denk ik zelfbescherming)
Nou genoeg narigheid om 7.40 uur 's morgens hihihih
Zal vanavond het lijstje weer aan gaan passen met nieuwe data’s. Willen de dames wat wie er iets is veranderd, die naar mij pb’en??
hey BG
ICSI is pas geen optie als je echt 0 zwemmers hebt en een tese of mese ofzoiets geen optie meer is
ik heb trouwens wat ik eruit begrijp een uterus Bicornus
2 losse baarmoeders die bij mijn vagina samenkomen
ze liepen er iets door maar dat stukje is weggehaald ivm behandelingen en toch wel gevoelig zijn bij het intieme leven
jules spannend allemaal zeg
hopenlijk word het kaartje mooi
Jeetje hollow… heftig zeg… en nu? Wat betekent het voor jullie wens?
dat betekend dat er bij mij geen problemen zijn behalve dat er bij 1 baarmoeder en eierstok pco zit en de andere eierstok niet maar die krijgt weinig kans door de pco kant
dus eigenlijk is alleen manlief zn zaad nog een barriere maar die komen we wel door met de ICSI
oe ik ben stout geweest heb de brief voor de huisarts open gemaakt
heb een uterus didelphys
http://en.wikipedia.org/wiki/Uterus_didelphys
alleen bij mij is/was de dubbele vagina niet volledig ontwikkeld en hebben ze daar dus 1 van gemaakt
Jeetje hollow, dat is me niet niks zeg! Hoe voel je je nu?
Apart plaatje, die met die DRIE baby’s… :shock:
is idd een apart plaatje maar die is om de verschillen duidelijker te maken
voel me moe en veel pijn alles is gevoelig en beurs
en de wond vanbinnen bloed af en toe nog
word straks gebeld door het ziekenhuis voor controle dan vraag ik wel even of het erbij hoort
dat bloeden dat klopte kan wel een dikke week duren dus daar maak ik me niet druk om
vond het alleen niet netjes dat de doos mn dossier niet even ingekeken had
ze wist nergens wat van
pas toen ze aan de telefoon mn dossier doornam wist ze van hoe en wat
en heb ook ziggo even flink zitten jennen
al maanden gekloot met de modem geen telefoon en internet steeds voor enkele minuten erg irri
ja maar mevrouw dat ligt niet aan het modem
dus ik vragen waaraan dan ja dat weet ik niet moet u maar een andere telefoon en router nemen
ik dus router weg en de telefoon die je van hun krijgt aansluiten
en ja hoor zelfde probleem
ja maar het ligt aan u wij zien niets
enzovoorts enzovoorts
tot ik net weer belde en pardoes valt de verbinding weg en nu komt met een week een monteur want dit klopte toch echt niet hoor
hehe domme dozen
Dames, het is echt zoals ze zeggen… ook met minder zaadjes kan het… :roll: :mrgreen:
Ik heb vanavond positief getest!! :mrgreen: :shock:
tierrr zou het echt een 2e zwangere hier
gaaf
ga je nog een 2e test doen?
hou ons op de hoogte
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte!!
Maandag ga ik een digitale clearblue test kopen en nog eens testen!
Whaaaaaaaaaaaaa, Tierrr Wat super voor jullie!!!
Hoop dat je morgen een mooie zwanger op je test heb staan :mrgreen: .
Ik begrijp wel waarom ik deze week niet lekker in mijn vel zat, ben vrijdag toch zo heftig ongi geworden. Heb er niet vaak zoveel last van ppfffff.
@Babygirl25 wrote:
Whaaaaaaaaaaaaa, Tierrr Wat super voor jullie!!!
Hoop dat je morgen een mooie zwanger op je test heb staan :mrgreen: .
Ik begrijp wel waarom ik deze week niet lekker in mijn vel zat, ben vrijdag toch zo heftig ongi geworden. Heb er niet vaak zoveel last van ppfffff.
oe das minder hopenlijk voel je je al wat beter