Weet je waar ik opeens zin in heb

frambozen was ook mijn favoriete smaak vroeger :wink:

zat altijd zo veel koolzuur in dat je meestal als een gek zat te boeren! :mrgreen:

@prinsjeJason wrote:

Sorry was even in shock :shock: over wat ik zag :oops: ik had het beter niet kunnen zeggen :?

Vraag me wel af wat het is want het ziet er niet fris uit :sick:




:shock: :sick:

ik heb gekeken: het is een infectie met streptokok B.

necrose… :?





maar ontopic: champagnepils: ik zoek er al maaaaaaaaanden naar :drool:

@Guusje wrote:

ik heb gekeken: het is een infectie met streptokok B.

necrose… :?



Heftig!!! :shock: :sick:

bedoelen jullie met dat groene niet gewoon fernandes…



en die rode gazeuze is juist wel yummie :drool:

:shock: :shock: :sick: :silenced:

O lekker! Dat dronken wij “vroeger” thuis ook wel. We maakten er ook “spoetnik” mee: schep suiker en wat koffiemelk in een glas, roze gazeuse erop en drinken maar! Let op! Het gaat natuurlijk heel erg schuimen, dus niet te snel inschenken :mrgreen: Met de bruine is het niet lekker. De bruine was voor ons toen “kindercola”.

Das zeker ranzig zeg.

En dan te bedenken dat ik ook die streptokokkenbacterie bij me draag.



Maar het drinken vind ik ook ontzettend lekker, alleen mag ik geen gewoon drinken meer drinken ivm suiker.

Weet je wat ik zo raar vind. Het is echt een drankje voor kids en het staat stijf van de aspartaam … Schijnt dus echt rotzooi te zijn als je zwanger bent of wilt worden . Dan is het voor kinderen toch ook niet zo best ?

:sick:

ooh dat plaatje is inderdaad heftig zeg! :shock:

Lekker Gazeuze. Daar kan je echt zo heerlijk van boeren.



Vroeger deden wij wedstrijdjes wie het hardste kon boeren. Nou een glas Gazeuze deed het heel goed. :smiley: (beter zelfs dan cola)

waarom ben ik nu gaan kijken :doh:

OMG waarom als iemand zegt NIET kijken gaat iedereen dat toch doen :stuck_out_tongue:

Ik dus ook gatsiedarie



t drankje zelf zegt me eigenlijk niets…

@Hupke wrote:

OMG waarom als iemand zegt NIET kijken gaat iedereen dat toch doen :stuck_out_tongue:

Ik dus ook gatsiedarie



t drankje zelf zegt me eigenlijk niets…




precies de mens is nu eenmaal nieuwschierig haha…

dat drankje ken ik ook wel ja ik heb het vroegah heel veel gedronken…het was een lekkernij die je op zaterdagavond mocht hebben omdat je dan even mocht opblijven… :smiley:



ff oftopic…hupke spannend zeg ik zie je dat je 4 dagen over tijd bent…



:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: