dat klinkt hoopvol!!
Zou wel heeeeel mooi zijn he!!!
Lieve Juffie, ik duim zó hard dat het lekker door gaat zetten!! Zo begon het bij mij ook, en zie wat het gebracht heeft. :inlove: Ik ben overigens nog een 2e keer gestript gistermiddag in het ziekenhuis. Daar zeiden ze gelijk ook dat ik ws 's nachts wel zou gaan bevallen. Dat gevoel had ik zelf ook, alleen niet dat het zó snel zou gaan.
Nu jij meis, kom op! Kom maar beebje!!
Mijn bevaling is zo’n droombevalling geweest, ik word emotioneel als ik er aan denk. Om 15.45 eerst weeën om de 7 minuten, wel pijnlijk, niet snel genoeg. Toen om 17.10 uur ineens om de 3 minuten en heftig, en om 17.50 uur heb ik de verloskundige gebeld. Zij kwam ook gelijk, en ging ook al meteen alle spullen klaar zetten! Of we ook oppas voor Dana hadden, want het kon wel eens snel gaan. :eh: Meteen dus schoonzusje gebeld, en die kwam ook meteen. Om 19.39 uur zijn mijn vliezen gebroken en om 19.51 uur uur is Lieke geboren! :inlove: De verloskundige rekent een bevalling van 2,5 uur… Onvoorstelbaar. Mijn lichaam heeft alles zo goed aangegeven, ook het persen… Ik kijk er zo intens tevreden en voldaan op terug!
Lieke is 2950 gram en 49 cm. Ze doet het heel erg goed, en drinkt al heel goed aan de borst. Ik heb wel behoorlijke naweeën, maar dat kan ook niet anders.
Echt waar… ik heb uiteindelijk de bevalling gehad die ik gewenst heb, ik had het niet mooier/beter kunnen hebben en het heeft alles rondom het overtijd lopen volledig weg gevaagd. :thumbup:
Juffie, ik wens jou zó hetzelfde (al zul je ws niet zó snel bevallen, omdat het jouw eerste is toch?), maar wel dat het doorzet en dat je heel tevreden terug kunt kijken met een mooi gezond meisje in je armen!
Iedereen zo bedankt voor het meeleven, dat heeft me heel erg goed gedaan. :-*
dat klinkt inderdaad als de perfecte bevalling, ik wordt er al helemaal week van als ik het lees :inlove:
geniet maar heerlijk van de kraamtijd en je kleine meisje!!
Wauw Kay, daar teken ik voor!! :inlove: Hartstikke fijn voor jou, jullie!
Heb net de vk gebeld. Na ruim 2 uur zit de regelmaat er nog steeds in. Heel af en toe wat langer dan 5 minuten ertussen, vooral als ik even van houding verander (drinken pakken, naar het toilet). Maar daarna weer het ritme terug.
Vk denkt dus dat dit wel eens het begin kan zijn, zeker na het strippen gistermiddag, de activiteit gisteravond die weer afnam en nu dus weer terug. Blijkbaar doet het lichaam het nu toch zelf. :dance:
Maar omdat ik wel aangaf dat het nog niet heel pijnlijk is, kan het zijn dat het nog stopt. Nu dus aankijken of het sneller komt, om de 3-4 min., en heftiger, dat ik me echt moet concentreren tijdens een wee. (wat het dus blijkbaar toch echt zijn… :shifty: ). Ik kan nu nog wel praten tijdens een wee, overigens wel wat buiten adem. Vk vroeg nl. of ik al moet puffen. Puffen? Heb yoga gevolgd, daar leer je helemaal niet puffen. :lol: Adem dus gewoon goed door. Misschien dat een ander nu wel had gepuft??
Was dus even overleggen wanneer ik weer moet bellen of wanneer ze komt kijken. Nu komt ze toch al om 18:30u langs, omdat ze om 19.00u haar dienst moet overdragen. Voordat ze komt moet ik warm douchen, om te zien wat dit doet. Stoppen of juist doorzetten. Haha, wordt de derde badderpartij vandaag, na douchen vanochtend en bad vanmiddag. En mocht het doorzetten, komt er misschien nog wel een douche bij…
Mannetje is nu aan het koken, zodat we nog even kunnen eten van te voren. Kip met rijst, hopelijk valt dat niet te zwaar. En dan douchen.
Nu zo zittend achter de laptop is het toch wel best al gevoelig!! :eh:
Ik zeg Bia :dance:
Zo als jij het beschrijft begon het bij Mirthe ook.
Belde toen ook de vk omdat ik wilde weten of er al iets begonnen was…tot mijn schrik was ik toen op de helft :mrgreen:
Klinkt wel als een bia nu hoor :dance:
Go go go meis!!!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Nu komt ze toch al om 18:30u langs
net half zeven....
ben benieuwd wat de vk vertelt... :pray: :pray: :pray:
liefs
Gerda
Klinkt zeker als een BIA!! :dance: Zo begon mijn bevalling van Dana ook, precies hetzelfde. Deze weeën die nu goed te doen zijn kunnen maar zo in heel serieus en pijnlijk werk omzetten. Ik denk dat je dan wel gaat puffen hoor, dat is gewoon prettig. Op een gegeven moment is goed doorademen niet meer voldoende.
Kom op meis, zet hem op. Ik hoop dat we hier morgen ook een BUB van jou mogen lezen!!
Hey Kay, gefeliciteerd met de geboorte van Lieke! Juffie, klinkt als een BIA. Andere meiden succes met wachten en ik hoop dat ik over 2 weken en 2 dagen niet mee mag doen, maar ik ben bang dat deze niet vrijwillig op tijd geboren gaat worden. Heb zelfs het gevoel dat het rond de pasen geboren gaat worden en dan ben ik meer dan 42 weken.
19,30 zou ze bezig zijn???
Kay nog gefeliciteerd met lieke! wat een droombevalling zeg!!
Kay!!! Van harte met je meisje :inlove: (leuk hoor meisjes :inlove: :inlove: alhoewel :think: Stan is ook geweldig :inlove: )
Heb hier al een paar keer gekeken naar nieuws van Juffie maar ze is vast en zeker bezig. En ze wilde nog wel spelletjes gaan doen enzo :lol: :lol: .
Nou dat was een bia :mrgreen:
Gefeliciteerd Kay! :dance: :inlove: En een mooi gewicht ook :thumbup:
Zou Juffie haar beeb nu ook eindelijk in handen hebben ?
Juffie… hoe is het? Al BUB?
:-*
Kay, heb je al een fotootje voor ons? :shifty: :-*
nogsteeds geen nieuws van juffie hmmmmm dat belooft wat
Ooooow JUF!!! Jongens, dit kan toch eigenlijk niet anders hè??? :mrgreen:
Bah bah bah, wat haat ik wachten op dit soort leuk nieuws…