Weer overtijd, wie nog meer? BUB pag 9!!!!

Juf hoe is het bij jou???

Kay gefeliciteerd met jullie meisje :inlove:

Juffie hoe is het bij jou? Heeft het strippen geholpen?

Ik lees hier elke dag, ben zelf met 42+4 bevallen en leef zo ontzettend mee met jullie.

:-*

Kay :inlove: :inlove: :inlove: , gefeliciteerd met jullie dochter Lieke!!! :inlove:

Ik had al zo’n vermoeden, aangezien je niet meer bent komen melden hoe de controle was gisteren. :wink: Snelle bevalling, ook positief ervaren? En wat een klein moppie zeg, bij mij schatten ze ons meisje op 8 pond! Maarre…bevallen op dezelfde dag gaat nu dus niet meer lukken. :lol:

So that leaves…me. :? Geloof niet dat er nog iemand over is? BIB dus. Na het strippen heb ik me rustig gehouden (alsof ik nog iets anders doe :roll: ). Op de bank al vrij snel een wat menstruatie-achtig gevoel in m’n onderbuik, kwam met vlagen en gepaard met harde buiken. Weeën?? Geen idee, het was wel komen en gaan die pijn. In bed ook nog even, daarna wederom een rustige nacht. :?

Sinds ik op ben nu en dan een spontane harde buik en ook sinds het strippen het nodige slijmerig bloedverlies, maar dat schijnt normaal te zijn. Tot nu toe merk ik dus niet echt iets…HOPELIJK komt het nog. :pray: :pray: Zie Kay, maandagochtend gestript, dinsdagavond bevallen. Ik heb nog tot donderdagnacht 0.00u, voordat het ziekenhuis in beeld komt!

Zometeen naar het ziekenhuis voor een CTG. Wie weet registreert ie dit keer wél harde buiken?

:dance: Kay :dance: Gefeliciteerd met jullie dochter Lieke!!!

Eindelijk mag je je meisje in handen houden :inlove: .

Juffie :hug: , hoop echt dat het strippen effect heeft :hug: .

Juffie, we blijven je steunen hoor!!! :hug: :-*

@NoortjeP wrote:

Juffie, we blijven je steunen hoor!!! :hug: :-*

precies!

Weer terug van CTG. Zag er prima uit. Maar liefst één harde buik geregistreerd. :wall:

Nog wat uitleg gehad over de mogelijke inleiding. Moeten er dus al om 7.30u zijn, mits er een verloskamer vrij is. Ze beginnen dan met een CTG, daarna evt. gel (vk heeft al gezegd dat dit niet nodig zal zijn, de boel is verweekt/ verstreken/ er is bijna 2cm ontsluiting). Dan vliezen breken. Afwachten…en mogelijk infuus met wee-opwekkers. Tussen iedere stap door een CTG en indien nodig voortdurend. Indien nodig ook een draadje op beeb’s hoofdje. Maar ondanks CTG’s en evt. elektrode kan ik volgens de verpleegkundige nog steeds ‘naast m’n bed staan’ of bv. douchen.

Ook gevraagd wat bij een voorspoedige bevalling de richtlijn is voor weer naar huis mogen. Bij een inleiding in de ochtend is hun ervaring dat het meestal laat in de middag of avond/ nacht wordt voor je bevallen bent en dan blijf je normaliter een nachtje in het ziekenhuis zodat je de volgende dag bij thuiskomst meteen een kraamhulp hebt. Man moet dan dus naar huis. :cry: Kindje mag als alles goed is wel op de kamer blijven, je ligt dan op de kraamafdeling.

Pffff…ik wéét dat ik zeur, maar het voelt allemaal niet fijn. Weet dat het komt zoals het komt…maar ben nogal een controlfreak en dit valt me behoorlijk zwaar, voelt alsof er steeds meer niet zal gaan zoals ik gehoopt had. Geduld bezit ik gelukkig een behoorlijke portie van, maar het stukje controle verliezen… Het slaat vast nergens op, maar ik zie er tegenop om in het ziekenhuis te moeten bevallen, met vreemden die binnen lopen, niet in je vertrouwde omgeving kunnen doen en laten wat je thuis zou doen. Houding aannemen die je zelf wilt, muziekje luisteren, op de bank gaan liggen, op m’n skippybal :oops: . Afhankelijk zijn van de mensen die daar rondlopen voor eten, drinken etc… Misschien zelfs moeten blijven daar, en dus niet de eerste nacht samen met mannetje genieten van ons kindje maar alleen op een kraamkamer liggen. En dan ook nog eens dat iederéén weet dat het die dag staat te gebeuren, puur omdat het de laatste dag is. Terwijl mijn wens toch heel sterk is dat niemand ervan weet tot een paar uur nadat uk geboren is, dat het gewoon lekker ontspannen ons ding is. En daarna eerst met z’n drietjes genieten voor te bellen en helemaal voordat er bezoek komt.

Het hele gevoel van privé is er niet meer, zelf nog een beetje regie hebben. Zo voelt het tenminste, als het op vrijdag aankomt. :cry:

DUS…UKKIE…WIL JE PAPPA EN MAMMA NÓG BLIJER MAKEN MET JE KOMST, DAN MAAK JE AANSTALTEN TE KOMEN VÓÓR MORGENAVOND TWAALF UUR!!! :pray: :pray: :pray:

Ik duim met je mee, Juffie! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Sterkte!!!

ooh ik kan het me helemaal voorstellen hoor, In het ziekenhuis ben je toch afhankelijk van de gang van zaken daar, en zal je je moeten over geven en dat is niet makkelijk. En na een gezonde zwangerschap hoop je gewoon op een bevalling zoals je die zelf graag wil.

Misschien kan je iedereen voor de gek houden door bijv. tegen iedereen te verkondigen dat je vrijdag of zaterdag ingeleid wordt?

En maar hopen dat als je ingeleid wordt het snel zal gaan zodat je de 1e nacht naar huis mag.

Maar vooral even beebje streng toespreken dat het gewoon vandaag lekker thuis geboren wordt!

mijn duimen draaien.

Hier ook overtijd. ‘Pas’ 1 dag, maar grrr, wat duurt een dag lang als je je kindje zoooo graag wilt hebben… :frowning:

KAY: GEFELICITEERD MET LIEKE!! :mrgreen:

Juffie ik zeg het tegen idereen.

sexen sexen sexen en nog eens sexen, sperma kan de bevalling triggeren) :mrgreen:

Ik ben zelf ingeleid en heb het heel positief ervaren. Man mocht zo lang als hij wou bij ons blijven in het ziekenhuis na de geboorte. Nic is geboren om 23.07 en seb is om 2.30 even gaan slapen en om 8 uur stond hij weer terug aan het bed. Ik heb dus ff geslapen en hem niet veel moeten missen gelukkig! :hug: :hug: :hug:

Neem je skippy bal,en al je spulletjes die je thuis hebt liggen voor je bevalling mee naar het ziekenhuis!! meestal mag je die gewoon daar gebruiken hoor! ik had ook kabels aan mij hangen (nog meer zelfs dan normaal ivm suiker)Nic had kabeltjes op zijn hoofd. en ik heb op de bal gezeten, douchen noem maar op ging goed.

Sterkte meid!!

Kay gefeliciteerd met de geboorte van Lieke :inlove:

Kom net uit bad, uurtje erin gelegen. Voordat ik erin ging kwam langzaam weer die menstruatie-achtige pijn opzetten, met nu en dan een harde buik. In bad in het begin niet, daarna begon het weer totdat ik eruit kwam. En nu nog. Ook pijn in m’n onderrug. Of er iets gaande is??? Pijn is er niet voortdurend, maar heb nog niet gekeken of het regelmatig komt. Pijn is trouwens een groot woord, tis meer een zeurderig gevoel in m’n onderbuik, menstruatie-achtig dus. Duurt ook niet zolang. Misschien een beginnetje??? :pray:

Ga nu eten…en daarna rustig op de bank. Hopelijk blijft dit rommelen gewoon doorgaan! Volgens de vk zou strippen binnen ca. 24 uur effect moeten hebben, ze heeft gisteravond ergens tussen 19 en 19.30 gestript. Dus het kan nog…

Edit: kwam net weer een spontane harde buik, gepaard met buikpijn en steken in m’n onderrug, alles tegelijk. En ik zit stil. :think:

:thumbup: :pray:

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbup: :thumbdown:

snap je wel dat je opziet tegen inleiden…

heb twee van de vier ingeleide bevallingen gehad…

toch heb ik het als mooi en positief ervaren…(het was héél snel en heel erg intens…)

ik hoop dat het toch spontaan doorzet bij je en je gauw een bub kan geven !!!

:hug: :hug:

liefs

gerda

klinkt al wel goed die buiken!!

ik duim voor je!!! :pray:

kay, van harte met jullie Lieke :inlove:

Juffie en maris, sterkte nog :-*

Maris, hier dus een wolk van een beebje ondanks de 2 vatennavelstreng :wink:

Hmm… :think: Ben om 15u de tijd in de gaten gaan houden. En het komt gewoon iedere 4-5-6 minuten op! Na een minuutje is m’n buik weer zacht(er)n en de ‘pijn’ weg (het doet niet echt zeer, meer vervelend gevoel). Voel het in mijn buik en onderrug.

Klinkt te mooi om waar te zijn…maar plaatje klopt nu dus al een uur. Zal m’n man maar even sms’en, dat ie er rekening mee houdt dat ie misschien niet gaat sporten vanavond. :lol:

Net van de bank naar het toilet, en ook daar precies op tijd weer ‘dat gevoel’. (Wee??? Ik weet het echt niet!)

Een keer of drie had ik er trouwens geen harde buik bij, tenminste, niet knalhard. Alleen pijn in rug en onderbuik. :think: De keren meteen hierna waren iedere keer veel sterker dan de andere keren!

Nu ik trouwens even achter de laptop ben gaan zitten is het ‘te laat’, nog niets dus. :? Zijn er dingen die ik niet moet doen, waarmee ik een eventueel begin weer kan stoppen??? Ga maar weer rustig op de bank, kijken of de regelmaat blijft.

Ik duim nog steeds voor je Juffie…

Spannend Juffie!! Hoop echt dat dit het begin is :pray: :hug: