Weer overtijd, wie nog meer? BUB pag 9!!!!

@ Juffie: we zijn wel een klein beetje zielig he? :mrgreen: Ik zou het zo leuk vinden als we straks (snel) tegelijk onze beebjes mogen vasthouden!! Fijn dat er nu toch wat gaande is bij je, misschien net genoeg zodat ze dan toch kunnen strippen!

Het beleid in Arnhem is doorlopen tot 43 weken mits medisch verantwoord. In Nijmegen volgens mij ook hoor, in het Radboud. Bij Dana zou ik op 42+3 ingeleid gaan worden, daar zal ik nu zeker weer om vragen (dat is maandag). Maar ik vind inleiden ook wel heel eng, ik ben heel erg bang dat ik de weeën dan helemaal niet meer aankan (bij Dana heb ik urenlange weeënstorm gehad vanuit mezelf, ik ben zo bang dat inleiding nog heftiger zal zijn).

Ik heb eigenlijk geen idee of ik een gesprek heb met de gyn. Denk het wel, maar zal wel weer meer van hetzelfde zijn wat ik al wist. :frowning:

Ik heb net alweer 2 telefoontjes gehad van mensen hoe het ervoor staat. Eén is geoorloofd: mijn schoonzusje die Dana ook op zal gaan vangen. Maar de ander… Mijn BUURvrouw! Hoe of het was, of het er om spande?? :wall:

Nou, ik heb wel weer genoeg geklaagd voor vandaag, ik schei ermee uit. :wink:

Juffie ik hoop en duim heel erg dat je te strippen bent vandaag, :pray: en dat het dan natuurlijk ook door gaat zetten.

ps iedereen bedankt voor het meeleven, dat doet wel goed hoor! Beetje troost in barre tijden. :mrgreen:

:-*

Hihi, sluit me aan bij Kay, bedankt voor het meeleven. :-*

Telefoon neem ik gewoon niet op hier, smsjes en krabbels op Hyves beantwoord ik alleen als ik er zin in heb en als het berichtje ergens op slaat. Iedereen bedoelt het goed, maar (mannelijke) vrienden die sturen: je loopt nu wel zo’n beetje op het einde of niet, het begint al een aardige buik te worden! …die zou je toch een stapel zwangerschapsboeken toeschuiven. :wall:

Ik vind inleiden dus ook eng, het beste lijkt mij toch als het uit zichzelf begint. Al kan het dan ook meteen heftig zijn, als ik het goed heb begrepen. Om 12.00u de vk maar zelf bellen, als ik dan nog niets heb gehoord. Maar het is vast geen goed teken dat ze nog niet gebeld heeft nu.

Het zou toch wel heel bijzonder zijn als onze kindjes op dezelfde dag geboren worden!!! :mrgreen:

@Juffie wrote:

Het zou toch wel heel bijzonder zijn als onze kindjes op dezelfde dag geboren worden!!! :mrgreen:

Zou wel erg leuk zijn, en dan het liefst vandaag nog :wink:

Ik :pray: voor je dat de vk tijd voor je heeft vandaag.

En sommige van die goed bedoelde opmerkingen :wall: kan me voorstellen dat je daar echt geen zin in hebt!

Hoe komen jullien u de dagen door? Ga je nog wel de deur uit? Of is het nu toch echt het letterlijke wachten?

Heb zelf de vk gebeld. Ze gaat vandaag in ieder geval tijd voor me maken, maar zal tegen de avond worden. Ze belt later vandaag voor een exacte tijd, zodat ze die niet weer hoeft te veranderen mocht er iets tussen komen. Hopelijk komt er niet nog 3 bevallingen vanmiddag en kan het gewoon doorgaan…en kán ze ook strippen. :pray:

sterkte meiden, weet wat het is.

:hug:

Bij de 1e 12 dagen overtijd met een ks, anders zat hij er nog denk ik wel eens…hahaha… bij de 2e 5 dagen overtijd en bij de 3e weer 12 dagen overtijd. Bij ons ziekenhuis (tilburg) hebben ze de regel niet langer dan 42 weken laten lopen, daar voel ik me ook wel prettiger bij.

Lieve meiden, ik leef met jullie mee :hug: . Helaas weet ik maar al tegoed hoe het voelt om overtijd te lopen. En die “goedbedoelde” opmerkingen van mensen om je heen :hand: :evil: .

Bij beide kids bevallen met 42+1. Bij Lienke ingeleid en die is geboren met ks. Bij Rick wel spontaan begonnen in de nacht voordat ik ingeleid zou worden maar is uiteindelijk ook ks geworden.

Lieve meiden ik hoop echt dat jullie beebs nu heel snel komen hoor!!!

Juffie hopelijk kun je gestript worden.

Nogmaals dikke knuffel en veel succes met echt de allerlaatste loodjes :hug: .

Groetjes Renate

Het is een wonder, maar ik ben gestript, net om 19.00u. :dance: Nu nog hopen op wonder nr. 2, namelijk dat de bevalling erdoor begint zodat we morgen??? overmorgen??? het echte WONDER in onze armen kunnen sluiten!

Kay, hoe was de controle in het ziekenhuis?

jeetje wat houden jullie het spannend…

elke dag kijk ik even of er wat veranderd is…

ik ken jullie niet maar leef helemaal mee :slight_smile:

sterkte allemaal,en ik blijf opletten,groetjes

sterkte meiden hopelijk mogen de baby’ssnel komen

meiden,

even een vette knuffel van deze kant :hug:

:-*

Sterkte meiden met het wachten, het duurt wel errrruug lang voor jullie je beebjes in jullie armen morgen houden!

Liefs, M-J

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

BUB voor Kay!!!

SMS:

“Bub! Ben om 19.51 uur thuis bevallen van een gezone dochter: Lieke.

Ze weegt 2950 gram en doet 't goed. Ik heb een supersnelle bevalling gehad.”

Kay, gefeliciteerd met jullie dochter en zusje… :-*

Geniet van elkaar!

:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

he gefeliciteerd geniet ervan

Een dochter en zusje! gefeliciteerd :dance: :dance:

Heee! Kay, gefeliciteerd met Lieke! Weer zo’n leuke naam… :inlove:

ajaaaaaaaaaaaaaaaaaaa GEFELICITEERD MET

LIEKE

Wat ontzettend fijn dat het toch doorgezet heeft!!!En wat een klein fijn meisje voor die termijn :inlove: Ein-de-lijk je meisje in je armen :dance: :dance: :dance:

Hè hèèèèèè… Nou kleine meid, je hebt lang op je laten wachten hoor!! Welkom op de wereld!!!

Kay en gezin, van harte hoor!!

En Juf? Heeft het strippen nog effect gehad???

Jahoei!!!

Kay van harte gefelicteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje

LIEKE

:inlove:

JAaaaaaa Kay gefeliciteerd met jullie wonder!!!

Eindelijk geniet er van!!!