Wat een mooi meisje Juffie! :inlove: En wat een haartjes heeft ze al!
wauw kay wat een prachtige meid heb je daar!!! :inlove:
En juffie wat een mega buik had je en daar is ook al zo’n mooi beebje uit gekomen!
Oooow Juffie, wat kijkt ze helder! Al meteen… Heerlijk meisje hoor… GEniet maar fijn van haar!
Meiden, wat een prachtige dochters! :inlove:
@maria74 wrote:
@Brigitte wrote:
en whaaa dat bellen van mijn mams :roll: :lol: :lol: ze bedoelt het absoluut goed hoor, maar als dan aan me vraagt hoe het gaat en of er nog niks is :eh: nee anders hadden we zeker gebeld mamsie :mrgreen:
daarom ga ik geen uitgerekende datum vertellen. Buiten het feit dat hij/zij waarschijnlijk toch te vroeg komt. Mocht dit niet het geval zijn wil ik niet dat er steeds gebeld wordt.
Overtijd zou me wel goed uitkomen. anders moet ik 1 dag voor de feestdagen weer beginnen :(
groetjes
marlies
Hallo!
sorry dat het zo lang geduurd heeft, maar in België blijf je 5 dagen in zkh en daarna was ik meestal te moe om veel te kok-en. Tuur is namelijk nogal een nachtvlindertje en als je er nog eentje hebt rondlopen dat overdag wakker is kom je niet echt aan veel slaap. Gelukkig begint Tuur nu door te hebben dat er zoiets bestaat als een dag en een nacht. Oef! Hopelijk zet de positieve evolutie door
Even kijken, gelukkig zijn jullie ook al bevallen…
Kay gefeliciteerd met lieke, wat een prachtige meid! :inlove:
juffie: gefeliciteerd met Sofie OOk al zo’n mooie meid!
Zal zo meteen ook nog een foto’tje van Tuur showen…
Ik moet zeggen, het was het weer waard om op te wachten maar als het ff kan, dan wil ik de volgende keer gewoon op tijd bevallen!
iedereen die nog overtijd loopt, veel succes en het was erg aangenaam om hier wat frustraties kwijt te kunnen en gesteund te worden door anderen… Bedankt!
ik kwam even gluren of maris al was bevallen, maar nee hoor niks :hug: 11 dagen overtijd. maris, ik leef met je mee :hug:
Tjeetje, 11 dagen overtijd :shock: dan valt het bij mij met 3 dagen nog mee… Kan niet lang meer duren nu he?!
Hè bah Maris, ga je mij achterna??? Nou ja, ga dan ook maar uiterlijk voor 13 dagen, dan ben je het ziekenhuis nog voor!
Enne…ons meisje heeft alleen maar geprofiteerd van het langer blijven zitten, dus het heeft ook voordelen!!
Volgens mij is maris vandaag bevallen van een meisje!
(volgens mijn hyves.)
GEFELICITEERD! :inlove:
O, ik ben benieuwd!!! :mrgreen:
@Maris wrote:
BUB!!!
Heel kort eventjes, want ik kan niet lang zitten…
Zaterdag om 15:40 is Jasmijn Aimee geboren! Ze woog 3730 gram en is 54 cm. lang.
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: Maris gefeliciteerd!!!
aah, bedankt sweet-love :-
maris, van harte met jullie Jasmijn Aimee :- :-* en ook al zo een flinkert zeg :inlove:
Een fototje van Maris haar dochter staat http://kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=69789&start=1170
Pagina 79!
Wat een mooi meiske! Gefeliciteerd Maris!!
Maris van harte gefeliciteerd met jullie meisje Jasmijn Aimee! Wat een mooie naam! :inlove:
Sweet: dank je voor het posten van de quote!!
Dames: bedankt voor de felicitaties!!! :mrgreen:
We zijn lekker aan het bijkomen/genieten!! :inlove:
Goed zo!