Weer overtijd, wie nog meer? BUB pag 9!!!!

@Kirsten wrote:

Bah bah bah, wat haat ik wachten op dit soort leuk nieuws…

hahahaha kun je nagaan hoe de overtijd-meiden zich voelden de kaatste weken :lol:

Ja, ik weet het… :mrgreen:

Voor hen is het nog veeeeel zwaarder…

@Kirsten wrote:

Ja, ik weet het… :mrgreen:

Voor hen is het nog veeeeel zwaarder…

Offtopic: he!! we zijn precies even lang zwanger!!!

Kwam hier laatst langs en las over Juffie. Vind het altijd zo spannend als iemand op het punt staat van bevallen. :roll: Terwijl je diegene verder helemaal niet kent, haha! Plaatsvervangende spanning, denk ik.

Maar ik ben inmiddels wel benieuwd geworden of er al een kindje geboren is!! Is er al iets bekend??

Ja, inderdaad! :lol: :smiley: :mrgreen:

Ik zie het nu omdat jij het zegt! :roll: Ik heb soms echt een plank voor mijn kop… :wall:

Juffie, ben je hier… de maart mamas wachten af! wij willen jouw kleine meisje ook wel is zien hoor! Dus mocht je bezig zijn KOM OP MEID!

En als je al bevallen bent , geniet… geniet… geniet!

:inlove:

Nog steeds geen nieuws :shifty: ?

neeee!!! grr… hopelijk is dat om een goede reden en ligt ze nu gewoon ademloos te genieten van een wolk van een dochter!

nouhouhouhouhou

nog geen nieuws…

(dat kan haast niet anders dan goed nieuws zijn)

Spannend Juffie! Ik hoop dat alles goed is en dat je lekker aan het genieten bent. :-*

Hier alles goed. Ik heb al wel veel foto’s op de camera maar nog niet op de pc want ik zit nog steeds op bed op mijn laptop. Ik moet naar boven voor het lossen van de foto’s en daar heb ik nog niet zoveel puf voor gehad, sorry. :oops:

@ Sopje: ik hoop dat je de 42 weken niet haalt meid, laat staan dat je daar nog overheen gaat! :frowning: Was je bij je meisje ook zoveel overtijd?

hier weer berichtje van mij!!

KAY GEFELICITEERD MET JULLIE LIEKE!!!

Dat als eerste natuurlijk…

en ja ik ben ook bevallen!!

Maandag om 7 uur nog gepost… Toen had ik onregelmatige weeen… Dochter nog aangedaan en naar school gebracht en toen door naar het ziekenhuis…

Daar aangekomen om half tien aan ctg en er was idd wat activiteit maar niet bijster veel…2 cm ontsluiting dus dat schoot ook niet op. Mijn gyn komt nog ff binnen om half 11 ,. die was toevalllig in de buurt… Die voelt wat… pakt een stokje :shock: en breekt mijn water… :shock: :shock: Zo zegt ie nu moet het wel doorzetten. Weeenstorm… pfff dat was heavy

Vijf voor half een krijg ik persdrang… 7 cm… Word met spoed naar vk gebracht en om 12.36 heb ik mijn zoon eindelijk vast!! Supersnel dus…

Hij woog 3500 gram en was 52 cm… En zijn naam is Miguel…

Ben van vanmiddag thuis en nu is het genieten!!!

Nu juffie. nog… Alhoewel ik gewoon een bub verwacht nu… :think:

wauw mamaAM :shock: haha, dat verwacht je dan ook niet. was je man wel bij je? super hoor, geniet er lekker van. van harte gefeliciteerd met miguel

HAHAHAHAH.

Zo nu moet het wel doorzetten!

Had je wel spullen ed bij je?

iig van harte met de geboorte ven Miquel!!!

:inlove:

Juffie? :shifty: :pray:

Owwww, wat ben ik nieuwsgierig!! Juffie!!!

Juffie!!!

We zitten te wachten! Laat je ons nu ook overtijd lopen?! :wink:

BUB!!! :inlove:

Op donderdag 12 maart, met 41w6d is om 01.28u geboren onze lieve dochter Sofie Elianne! :inlove: :inlove: :inlove:

Ze is 53 cm en 3920 gram…de flinke tijd rust die mamma heeft moeten nemen plus bijna 42 weken in de buik hebben haar goed gedaan. :wink: Verder heeft ze een enorme bos haar, met wat slag, donkerblond en hier en daar lichtblond erdoor. :inlove:

Ga dit nu even posten en daarna een stukje over de bevalling schrijven!

******* Breekt in********

Juffie: gefeliciteerd met de geboorte van je dochter Sofie Elianne!!

Geniet ervan!

Kom je haar ook een keer showen bij de januaristoppers :smiley: ?

Groetjes Imani

******** breekt uit!*********

jaaaaaaaaaaa gefeliciteerd met je wolk van een dochter

SOFIE

Ben erg benieuwd naar de bevalling :slight_smile:

@maria74 wrote:

kay, van harte met jullie Lieke :inlove:

Juffie en maris, sterkte nog :-*

Maris, hier dus een wolk van een beebje ondanks de 2 vatennavelstreng :wink:

Maria: hier nogsteeds geen baby…

Ook nog geen verweekte bmm, ontsluiting, kramen of wat dan ook :frowning:

Jaaaaah, hèhè, daar is ze. Gefeliciteerd Juffie, met de geboorte van Sofie!!

Kay trouwens ook gefeliciteerd met Lieke!!

En MamaAM van harte met de geboorte van Miquel!

Zo, wil natuurlijk niemand overslaan. Elke geboorte is een felicitatie en een schouderklopje waard.