We tellen niet meer af voor Hanneke, Aukje is geboren!!!

:inlove: :dance: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Aukje, geweldig weer met 39+4 :inlove:

Genietse meis, je hebt het verdient! :-* :-*

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Aukje :inlove:

Geniet van deze bijzondere tijd!

Gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Aukje!

Mooie naam heeft ze :inlove:

Geniet maar lekker van de kraamtijd!

gefeliciteerd met jullie dochter aukje

Van harte gefeliciteerd met je dochter Aukje! Mooie naam. :inlove:

Het klinkt als mijn bevalling van Lieke, een jaar geleden, heb ik ook in 2 uurtjes gedaan. Ik kijk er nog steeds met zo’n ontzettend goed gevoel op terug! :inlove: Geniet lekker van je meisje… :-*

Jeetje, dat is echt een kort afteltopic :mrgreen:

Van harte gefeliciteerd :-*

Hanneke, Ralph en Mats van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Aukje !!

Super meid wat ben jij snel geweest met bevallen !! :-

Nu lekker rusten :-

Ik kwam even kijken of er al foto’s waren geplaatst van Aukje :inlove:

Maar Hanneke geniet vast zo erg van haar gezinnetje dat ze niet eens tijd heeft om foto’s te plaatsen :smiley:

Hopelijk doet Aukje het goed aan de borst, en is Mats helemaal in de wolken van zijn Zusje :inlove:

:shifty: :shifty: in afwachting op een foto van jullie prachtige meisje!! :inlove:

He dames,

Bedankt voor alle felicitaties!! Hier in het kort mijn verhaal…

Donderdagavond zat ik rond 21.30 flink te balen dat ik weer de nacht in zou gaan met vervelende voorweeën en dus niet zou slapen. Ralph vond dat ik maar gewoon de vk eens moest bellen. Misschien kon ze nog eens strippen ofzo. Wie weet zou het dit keer wel werken. Ik vond het eigenlijk te vroeg om te bellen maar heb het toch maar gedaan :angel:

Toevallig had dezelfde vk dienst die Mats op de wereld gezet heeft. Marieke heet ze. Zij gaf aan dat ze wel even wilde komen kijken of het voorwerk iets gedaan had maar ze zei ook dat ze niet het idee had dat er al echt iets begonnen was als ze mijn verhaal hoorde.

Om 22.00 heeft ze gekeken en bleek ik 3 cm ontsluiting te hebben. Toen heeft ze mij opnieuw gestript. Ze gaf aan dat ik maar even moest douchen en zij zou beneden blijven wachten om te kijken of er iets zou gebeuren. Er gebeurde niet veel maar na een uur bleek ik toch 5 cm te hebben en heeft Marieke de vliezen gebroken. Dat was om 23.15.

Toen direct krachtige weeën. Eindelijk herkenning dat het echt begonnen was. Na een uur waren ze al bijna niet meer op te vangen en had ik al 9 cm. Om 00.48 mocht ik persen en om 01.00 was ze er dan. Onze mooie dochter Aukje. 4060 gram schoon aan de haak en 51 cm.

En dit is ze dan: (foto’s met open oogjes komen nog wel, deze zijn even vanaf mijn mobiel)

Zo dat is echt super gesnel gegaan zeg, voordat je het zelf goed door had was ze er al!

Wat een plaatje is Aukje!! :inlove:

wat een mooi dametje.

wat heeft ze een leuk setje aan

mooi meisje heb je gekregen :inlove: :inlove:

de 1e foto lijkt ze wel op mats maar de andere 2 heeft ze echt een eigen koppie :inlove: :inlove:

Oooh wat goed gedaan, wat is ze mooi!!! :inlove: :dance: :-*

Ohh Hanneke wat is het ontzettend snel gegaan zeg :shock:

En wat hebben jullie weer een prachtig kindje op de wereld gezet, echt een onwijs mooi meisje. :inlove: :inlove:

Ze lijkt ook wel een beetje op Mats he ?

Waar heb je eigenlijk dat Feetje pakje vandaan ?

Weet dat hij ook in jongens uitvoering is, dan kan ik dat pakje direct bestellen dinsdag als ik het geslacht weet :inlove:

Wat een knappert matsjo :shock: :shock: :shock:

Maar volgens mij geen M.ats mondje of wel? Kan niet helemaal goed zien natuurlijk :lol: :lol: :lol:

Het het Feetje pakje is zoooooooooooooooooo :inlove: :inlove: :inlove:

Lekker genieten meid en blijf vooral spammen :mrgreen: :thumbup: