We hebben een woning!

gefeliciteerd

gefelicteerd!!!

@jewel wrote:





Ik geloof trouwens dat ik nu erg dicht bij Marlous kom te wonen… :mrgreen:




Ik geloof het ook…



De koffie staat klaar…

Hé gefeliciteerd!!! :mrgreen: Zo héhé, dat is even snel geregeld zeg!!

Dus nu kunnen we met z’n víeren daten? :wink:

Gefeliciteerd :dance:

Jippieeeeee, da’s geluk hebben!

Ikzelf heb ook altijd geroepen dat ik niet in Amsterdam wil wonen, maar als ik een dergelijk huis kan krijgen, zou ik er ook voor gaan!

:smiley:

Dit is geen GEINtje he :mrgreen:



Gefeliciteerd ! :thumbup:

Gefeliciteerd!!!



Heel veel geluk toegewenst in jullie nieuwe huis! :inlove:

heyyyyyyyy wat tof zeg meissie… zo gegunt ik ben er helemala hyper van voor jullie… ( ook beetje voor me zelf, ms toch ooit es meeten ? ihhi )



Helemaal geweldig en GEFELICITEERD met jullie nieuwe woning en de kijkop de terugkeer naar nederland…



Je mannetje heeft er werk gevonden en van nu uit zal er een toekomst zijn die deels ingevuld is en gevolgd zal worden naar jullie eigen zin. Heerlijk toch ?



Fijn dat het zo snel is gegaan , dat er een mazzeltje is gevallen, dat er aan jullie gedacht is… warm welkom in nederland…



Liefs en mega knuf bianca. En heel veel succes met het vertrek van uit daar naar hier en alles wat er bij komt te kijken om het gene je meeneemt over te brengen en alles wat er bij komt te kijken om te regelen…



Hou je taai, denk om je zelf en om ML om je mannetje… jullie leventje krijgt nu even veel op je dak, maar jullie redden het zeker…



:dance: TOYTOYTOY !!! :dance:



Met Liefs en Warme groet Bianca. :-*

Wat fijn voor jullie!! Toch een heel belangrijke stap bij zo’n landverhuizing, maar dit is mooi binnen… een huis!! Hopelijk wordt het heel snel een thuis!

@jewel wrote:



Ze moest trouwens enorm lachen om mijn enthousiasme…ik was ook zo enorm blij!!!

Jaaaaaaaaa…tuurlijk nemen we de woning!!!:smiley:


:D Ik zag je al helemaal jumpy aan de telefoon :thumbup:

En dat je Zwitserland zult missen qua landschap kan ik me inderdaad voorstellen. Maar het bord met het zwarte schaap mag je gauw vergeten :shifty:

Alvast welkom terug ! :-*

gefeliciteerd met je nieuwe huisje :dance:



heel veel klus plezier strakjes

Gefeliciteerd :-*

Gefeliciteerd!!

Nou inderdaad Karin2! :wink:

Dat zwarte schaap…hm…is toch de grootste partij geworden hier trouwens.



Bianca81 enorm lief van je dat je, ondanks je eigen verdriet, een berichtje voor me achterlaat.:-



Ik zou iedereen wel persoonlijk willen bedanken, maar dat gaat niet. :? :-




We zijn nu als gekken aan het zoeken naar een verhuisbedrijf dat ons in december nog kan oververhuizen en ik ben begonnen met het inpakken van dozen enz. Dus razenddruk…en dus hier even wat minder :wink:



Liefs, Jewel

Meid heel veel succes de komende tijd en ik hoop dat je gauw een bedrijf vind die jullie kan oververhuizen.

Hey lievie… tuulk zeg dat ik typ als ik iets lees, en als ik effe de tijd en de wil vind te reageren dan graag .

En dat je effe een poossie afwezig bent althans minder aanwezig is heel begrijpelijk en ms wel helemaal jippie… het betekend dat je drukkies bent voor je zelluf je gezin en de toekomst. fijn hé ?



Top hoor… wel rustig aan waar kan denk ok jezelf en je lichaam… hopelijk vindt je snel een goed bedrijf die jullie hulp kan bieden voor de overswitch naar nederland.



TOYTOYTOY bianca :-*

ow wat gaaf! stuiderdestuiter :mrgreen: