waterpokken nasleep

Kan iemand mij vertellen hoe lang de nasleep van de waterpokken duurt???

Noa heeft twee weken geleden in het weekend de heftigste 2 dagen van de waterpokken gehad. Sindsdien is het ellende met slapen en eten.

Vooral het avondeten gaat moeizaam. Ze eet wel hoor, maar heeft al snel genoeg. Maar het slapen is ook ellende. Nou is noa nooit een makkelijke slaper geweest (nog steeds niet echt een ritme) maar het is nu erger dan het is geweest. De ene dag slaapt ze twee keer, de andere 1 keer. Hoeveel ze overdag slaapt maakt niet uit, maar de laatste tijd is het 's avonds ellende. Soms slaapt ze overdag 3 uur en soms maar 3 kwartier. Er is werkelijk geen pijl op te trekken.

Dusse…tips om ze nu eindelijk eens in een ritme te krijgen zijn ook welkom.

Aan mijn antwoord zul je niet veel hebben want zijn ritme was na de waterpokken volledig zoek. Ook qua eten. We gingen een week nadat hij beter was op vakantie. En daar zijn eigen ding laten doen. Slapen en eten wanneer hij wou ( wij eten nl daar om 22.00 savonds wat neer komt op 24.00 nederlaqndse tijd. Toen we terug waren was hij ( mede door de zware reis) zooo in zijn ritme terug. Omdat er weer een moest komen.

Ik hoop dat ze snel weer in haar ritme terug is…wat ik weet hoe vervelend het is.

Gouden regel: geen strijd van maken!