Hey meiden
Hier n vraag van mij :shifty:
Sinds n paar dagen heb ik (vooral savonds) echt pijn in mn buik. Mn buik wordt niet echt hard zoals
bij n echt wee, maar kan er ook niet aankomen zonder dat de pijn weer toeneemt :think:
Het is n beetje zeurderige pijn (net als met je menstruatie) en mn rug doet verschrikkelijk zeer.
Het maakt me heel onzeker en t zal wel bandenpijn zijn, maar ben benieuwd wat jullie denken
en of ik me zorgen moet maken
Mijn man heb ik maar niets verteld want die slaat op tilt en ik wil nog geen paniek zaaien
Kunnen jullie me geruststellen :mrgreen:
kan bandenpijn zijn. maar afhankelijk van waar het in je rug zit zou ik wel even contact opnemen met de vk kan namelijk ook bekkenpijn zijn
het klinkt als flinke harde buiken.
Maak je je toevallig veel druk (;))
Als het aan blijft houden gewoon even de verloskundige vellen, die is ervoor!
Hoe gaat het verder met je?
liefs
Met mij gaat t verder goed.
Ben heel erg moe en natuurlijk heb ik veel zorgen over Fieke, maar dat is ook niet zo vreemd denk ik :think:
Dat zijn de normale zorgen en we hebben natuurlijk weer de kerstdagen gehad, maar ja dat zal altijd
terug blijven komen
Ik houd me zo rustig mogelijk waar t gaat en dat gaat me goed af, want Fieke die slaapt iig nog 2 keer
per dag :dance: en die ligt om 19.00 in haar bedje. Mn huishouden dat laat ik voor Joost :oops:
dus heel druk maak ik me niet en toch blijft die zeurderige pijn :thumbdown:
De kleine is gelukkig nog wel actief :inlove:
klinkt als harde buiken, heb ik ook last van… rust nemen…
uiteindelijk bleek ik ook nog een blaasontsteking te hebben.
wellicht voor jou ook niet verkeerd om je daar op te laten controleren?
Ik had geen blaasontstekings klachten, maar bleek het wel te hebben… en lekker de halve dag niets (weinig doen) echt je rust pakken…
verlos bellen, heeft mij bovenstaande gemeld…
urine inleveren moet gewoon bij je huisarts (ochtend urine)
succes meid!! (RUSTIG aan!!)
Stomme vraag, voel je de baby ook als je ‘harde buik’ heb?
Edit: waarom ik dit vraag ik had hier ook last van met 20 weken, maar voelde de baby gewoon ook als me buik zo pijn deed.
Nu ik harde buiken ‘echte’ voel ik hem niet als het gebeurd.
En toen was het echt banden pijn.
ik denk dat het een blaasontsteking is even urine laten na kijken bij harde buiken word je buik ook echt hard namelijk.
maar een blaasonsteking werkt op je baarmoeder en daar kan je ook pijn en steken van krijgen zonder dat je pijn hebt bij plassen etc zoals normaal bij een blaasontsteking.
@Sweet-Love wrote:
Stomme vraag, voel je de baby ook als je ‘harde buik’ heb?
Als ik een harde buik heb voel ik de baby niet.
@Kay30 wrote:
@Sweet-Love wrote:Stomme vraag, voel je de baby ook als je ‘harde buik’ heb?
Als ik een harde buik heb voel ik de baby niet.
Daarom, als het harde buiken zijn… voelt ze de baby niet… als het banden pijn is… zou ze kindje gewoon voelen.
Ah, je stelde de vraag niet voor jezelf, maar voor TS. :oops:
Inderdaad, bij bandenpijn voel je de baby gewoon. Maar bandenpijn zit (bij mij) ook lager, terwijl de harde buik over de hele buik voelbaar is.
Als je twijfelt kun je zowiezo goed even urine weg brengen. Kleine moeite, en dan weet je iig dat je (wel of) geen blaasontsteking hebt.
@Kay30 wrote:
Ah, je stelde de vraag niet voor jezelf, maar voor TS. :oops:
Inderdaad, bij bandenpijn voel je de baby gewoon. Maar bandenpijn zit (bij mij) ook lager, terwijl de harde buik over de hele buik voelbaar is.
Als je twijfelt kun je zowiezo goed even urine weg brengen. Kleine moeite, en dan weet je iig dat je (wel of) geen blaasontsteking hebt.
Maakt niet uit hoor!
En inderdaad een harde buik is voelbaar over gehele buik, bij mij net onder me borsten ongeveer… (iets lager ) en banden pijn was onder me navel…