Wow. Ik ging altijd op pad met twee luiers en een pakje luierdoekjes. Als hij mazzel had ook nog een drinkfles, maar meer niet. Ik hou niet van slepen .
Ben echt verbaasd dat mensen zowel snoetepoetsers als luierdoekjes mee nemen. Een doekje is een doekje, toch? 8)
Hier ook hoor, eigenlijk nooit echt een luiertas bij me gehad. Had gewoon een grote handtas (of zoals mijn man zegt āknapzakā) waar ik luiers en doekjes, nutriton en verschillende hydrofielen in had zitten (dochter heeft flinke reflux). Nu nog steeds alleen dan ook een koekje erbij, medicijnen en drinken. Dus je snapt hoe groot mn handtas is :lol:
Goed topic want ik moet er straks weer even aan wennen om een luiertas mee te nemen. Voor mijn dochter van bijna 3 heb ik alleen een minitasje in de auto liggen met een schone onderbroek, pamper, doekjes, zalf, hydr luier en plastic zak en als we langer weggaan neem ik altijd nog een liga en pakje drinken mee in mijn jaszak.
Ik nam eerder mee in mijn luiertas (moet em nodig weer es opzoeken) luiers, plastic weggooizakjes, doekjes, slabje, kv, fles water, ligakoekjes, zalf, schone kleding, hydro luier, fopje, flesje, knuffel, speeltje, washandje met miniverpakking zeep, omslagdoek, pffff :shock: wat een gesleep eigenlijkā¦
oja zetpillen die heb ik er ook altijd standaard in :mrgreen:
Hihiā¦als ik een weekeind weg ga,dan gaat dat nog wel eens mee,maar om even een boodschap te doen of op de koffie?
Ik ben echt niet nieuwsgierig,maar waarom nemen sommige een thermometer mee? Als ze onderweg plotseling koorts krijgen,dan ben je toch zo thuis? Of zit dit er standaard in en haal je het er gewoon niet uit?
Gewoon nieuwsgierigā¦
Tempraturen als ze ziek zijn is prima,maar je weet pas wat er is als je het over een bepaalde periode temptā¦dat gaat dus niet op als je ff een bakkie ergens gaat doen of even gaat winkelenā¦
Koorts voel je toch wel en zo niet,dan is het toch niet hoog genoegā¦
Toen de kids echt nog enkele weken oud waren nam ik hem ook mee (standaard in de tas),maar na enkele maandjes niet meerā¦
En cremes wel,maar dan alleen sudo of alleen bepanthenā¦
(pure schieuwnierigheid,die ik zogenaamd niet zou moeten hebben als ik mezelf serious zou nemenā¦)
hier ook standaard een thermometer. zit er idd gewoon standaard in vind het zelf wel handig, kan ik altijd ff checken indien nodig (eerste jaar had ze veel last van ondertempā¦)
Tempraturen als ze ziek zijn is prima,maar je weet pas wat er is als je het over een bepaalde periode temptā¦dat gaat dus niet op als je ff een bakkie ergens gaat doen of even gaat winkelenā¦
Koorts voel je toch wel en zo niet,dan is het toch niet hoog genoegā¦
dat geld dus helaas niet voor onze knul⦠die heeft met gemak ruim 40 graden zonder dat hij ook maar ziek of koortsig oogt of voelt.
Tijdens zijn ziekenhuis opnameās heeft hij de artsen ook regelmatig versteld doen staan
Maar tot nog maar een paar maanden geleden moesten we elke temperatuursverhoging melden aan de arts
En sinds doen zit hij er idd gewoon standaard in, ik heb er denk ik wel 4 in huis dus laat ik hem altijd in de tas zitten, ik zelf vindt het reuze handig om het gewoon bij me te hebben