wat zingt knofje?

Jaaa de jurkjes die veranderen van kleur! :inlove:

Moet eerlijk zeggen dat ik die stof nog nooit gezien heb :think: :mrgreen:

Of je moet gewoon twee jurkjes hebben en je kind HEEL snel omkleden :wink: haha!

de bakkersvrouw, met dat brood :lol:

of die bromvlieg …brompje

en die GEWELDIGE oma… :mrgreen:

@mamma van sharondenise wrote:

Noche, noche doesjie klein

droemi droemi zacht

suja suja kindje klein

luna luna nacht

dat is hem, zo schattig :inlove:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Die zong ik voor Th voordat SL geboren werd,

en daarna was ik 'm kwijt!

Kan ik 'm nu weer gaan zingen :stuck_out_tongue: .

Gut ja, hier krijg ik ook elke avond te horen dat ze niet willen slapen want van slapen wordt je moe. :lol:

ohh knofje :inlove: :inlove: Ik vind knofje leuk en lief!!

En dat liedje, ja zo lief, ik denk telkens: dat ga ik later ook zingen voor mijn baby/kindje haha.

Zelfde als twinkle, twinkle, little star…

Hier ook GROTE knofje-fans! :mrgreen: Overigens las ik de prentenboeken al voor in mijn eerste stageklas in de prehistorie, zo’n 20 jaar geleden. oen vonden de kids het al geweldige verhalen! :thumbup:

Ik had de dvd al toen we nog geen kinderen hadden :oops: Ik MOEST 'm gewoon hebben 8)

Mayra grote vriendin van 10 komt wel eens spelen en regelmatig zitten ze dan deze dvd te kijken, met allebei een duim in hun mond (en dat terwijl ze allebei niet duimen!) :lol:

Ook de dvd enzo besteld :inlove: hier ook een fan dus :mrgreen: Justin vond het vroeger ook superleuk.

Ik ben benieuwd wat Jowena ervan vind.

Ze gaat het zeker erg leuk vinden :mrgreen:

16 februari op haar verjaardag krijgt ze het :inlove:

Wist eigenlijk niet eens van de boeken :oops:

Ben gelijk bij bol gaan kijken en heb een leuk voorleesboek besteld met heeeeel veel Knofje verhaaltjes. Kan niet wachten tot het binnen is!!!

Morgen Knofje voorlezen voor het slapen gaan! :dance:

Wat grappig om dit te lezen! Het meisje dat Knofje speelt is een oud-leerling van me. Ze zit inmiddels al weer een poosje op de middelbare school, maar het blijft erg leuk om haar als kleuter te zien :inlove:

Het voorleesboek is hier ook een groot succes :thumbup:

Ja Sterre heeft een paar jaar terug ook in de serie “Evelien” gespeeld, was wel raar om haar ineens zo groot te zien :lol: :lol:

die flut van de volkskrant heet hier Knofje 8) en gaat sinds sinterklaasavond overal mee naartoe :inlove:

Aaaah :inlove: !

Mooie foto!

Zo ik heb paket besteld voor SL haar 3e verjaardag, duurt nog ff maar dan heb ik alvast wat :mrgreen: .

Wat leuk zoveel Knofje fans!

En ik dacht dus ook altijd dat er wat verbasterd Engels in dat liedje van Knofje zit, vandaar mijn vraag :wink: .

Hier dus continu onze oudste: ‘Van slapen word ik moe…’ en ‘Mama, vertel nog eens over toen ik een babietje was…’

En de jongste zit elke keer weer te schateren als Knofje door haar moeder gevonden wordt als ze verstopt zit op de wc :mrgreen: .

volgens mij zingt Knofje inderdaad haar eigen versie van een of ander engels nummer…

you get to me … oh my love come back to me…of zoiets

Hier sinds gisteren ook Knofje fans; M & mama !!

Hier gaat de dvd ook (nog steeds) regelmatig op! :inlove:

Indy heeft jaaaaaren geleden haar knuffel waar ze mee slaapt (ja, nog steeds!) Knofje genoemd. Die naam horen we dus dagelijks hier in huis. De serie was ook zooooo leuk!

ohh die laatste foto op pagina 1 :inlove:

ik zie iets van mezelf in Knofje terug :angel:

Nena heeft een stoffen pop met rood haar en een keer raden hoe die heet :mrgreen:

Hier ook de dvd en ook elkaar wel eens aangekeken van wat zingt ze nou.

Onlangs ook het boek van de bieb gehad maar dat is weer terug.

dit is onze knofje