wat zat er in de schoen vandaag?

Nica een oefenboekje van de hema en een dora serviesje en beide jongens een houten auto (brandweer en ambu), sint houdt net als ik van de hema blijkt wel :wink:



Ik had een choco handtasje en papa een choco game boy en natuurlijk voor iedereen pepernoten :mrgreen:

een sint cd van dirk scheele

Een chocolade-lolly en een mooi prentenboek van Sinterklaas.

Oh, da’s zoooooo’n mooi boek! Gisteravond wilde Kes geen verhaaltje in bed maar samen dit boek weer bekijken!

@Pimpernella wrote:

Een chocolade-lolly en een mooi prentenboek van Sinterklaas.





een boek dat elk kind zou moeten hebben :thumbup: :inlove:





hier in de schoen eigenlijk altijd alleen maar lekkers. Vanmorgen zat er wel ook een sint-uitgave van de Fieperdefiep bij, maar alle andere keren wordt het dus alleen strooigoed.



Spanning en ontlading vanmorgen was weer onbetaalbaar :inlove: :inlove:
Pimpernella wrote:
Een chocolade-lolly en een mooi prentenboek van Sinterklaas.
[/quote die hebben wij ook, is super!

Hier had Kaya een hello kitty duplo setje en pepernoten, haar reactie was : WAUW, danjejel sinterklaas :inlove:

@sabrina27 wrote:

@Fleur wrote:
Indy had een knuffel Jessie en Kes een knuffel Woody (van Toy Story 3) en allebei wat pepernoten en een chocolademunt.




die knuffels hebben wij ook al klaar liggen voor in de schoen :wink:




me too :mrgreen:

Voor Nika een rammelaar-geval en voor Lenn een autootje gevuld met smarties… die hij zelf al tot 2x toe bijna had mee gejat bij de Etos omdat ie 'm zo mooi vond hahahah!

ze mogen maar 1 keer hun schoen zetten hier tot het 5 december is…



want ze mogen hun schoen og bij opa zetten en bij opa en oma en op school en en en…



dus dan geef ik wat meer uit



Bryan heeft:

Ben 10 lego

Bagukan bak voor zijn balletjes



Danique:

Pinyponset met 2 poppetjes en een diertje en accecoires

hello kitty strijkkralen

voor eva-linde een stapeltoren ( met van die gekleurde ringen) uit de wereldwinkel

voor sanne-marije een vulpen van my topmodel

voor de oudste die wel al zeventien is en dus een enorme schoen had gezet( maat 47!!!) chocola van de wereldwinkel



hier was de vreugde groot

:smiley:

Voor Jesse een mircofoon met lichtjes.

(hij zingt de hele dag)

En voor Lotte van Duplo de hello kitty auto.

ik was helemaal voorbereid op het zetten van de schoen, valt mevrouwtje voor het eten nog in slaap, dus hier nog geen schoen gezet :wall: Nou ja…dan vanavond maar. Maar Sanne krijgt een netje chocomuntjes en Vera een knisperuiltje van de hema.

Ik heb gezocht en gezocht, maar hier in de schoen zat niets :cry:

Niets, we hebben nog geen schoen gezet, wacht nog heel even mee.

3 weken is wel erg lang allemaal Yari is nu al helemaal hieperdepiep.



Als ik hem nu 1 keer zijn schoen laat zetten krijg ik dat iedere dag tot aan 5 december en daarna zo’n 600 keer per dag te horen, denk ik.



Sharon gelooft toch niet meer en Desmée gaat het ook allemaal voorbij.



Bovendien gaat Yari dinsdag voor het eerst naar de psz. dus is wel erg veel anders voor hem.



Wij doen soieso niet aan cadeautjes in de schoen, enkel iets lekkers en/of een manderijntje.

Cadeautjes zijn voor 5 december in de zak, of zoals dit jaar 4 december.

Tim had 2 ridderpoppetjes van playmobil en Amy een autootje van hello kitty. Beide waren in de aanbieding voor 3.99 :thumbup:



Tja en omdat sinterklaas op tv had gezegd dat iedereen tot 102 jaar zijn schoen mocht zetten vond Tim dat wij ook wel in die categorie vallen :mrgreen:



Onze schoenen stonden er dus ook maar bij en wij hadden beiden een chocolade letter.



En verder had zwarte piet een handvol pepernoten en taai taai poppetjes de keuken ingesmeten :wink:

Ik vind dit een super leuke tijd :smiley:



Anne heeft gister ook haar schoen gezet en vanmorgen zaten er pepernoten in, chocolade briefgeld en een diertje van littel; petshop

Ze mag elke dag dr schoen zetten, maar hij zal niet altijd gevuld zijn, daar heeft de sint geen tijd voor, met zoveel kindjes in nederland :lol:

hier had de jongste badkrijtjes gehad en de middelste ja ook al zijn het tieners als ze iets kunnen krijgen geloven ze :lol: had een stinker.



en natuurlijk wat strooigoed erom heen en zwarte piet was zijn pietenmuts vergeten dus die mag fransje vandaag aan op de intocht hier in de buurt

Hier kregen ze samen een doosje playmobiel van sint en piet in hun schoen met wat lekkers. Ze zijn de hele dag al met de playmobil aan het spelen. De politieboot is de stoomboot en nu zijn ze het “zwarte pietencircus” aan het opzetten :inlove: heerlijk, we hebben bakken vol met playmobil maar ze spelen er relatief weinig mee. Dan is zo’n impuls wel heel lekker.



Wij mochten vroeger ook iedere dag onze schoen zetten en dan zat er ook niet altijd wat in. Maar dat doe ik hier niet, Noud vindt het veel te spannend en is dan iedere dag vroeg wakker. Dan is 3 weken wel heel lang.

hier geen schoentje gezet.Gisteren zijn bday gevierd, dus had wel ff genoeg gehad haha.



Komt volgend weekend wel ofzo