Wat wogen jullie kindjes bij de geboorte??

Melinda woog

3375 gram en was 52 cm :inlove:

Eline 3625 gram 50 cm (40 w 3d)

Mees 3425 gram 50 cm (40 w 1d)

Tycho, geboren met 40 weken en woog 4150 gr! 53 cm :inlove:

Jesse, geboren met 40w2d en woog 4610 gr! :shock: 54 cm :inlove:

Grooooote knullen dussss :mrgreen:

Heeft iemand mijn meisje al “verslagen” met haar 5350 gram? :mrgreen:

@Frischling wrote:

3470 gram, 50 cm (42,3 weken)

4680 gram, 54 cm (41 weken)

4640 gram, 54 cm (39,5 weken)

5450 gram, 56 cm (41 weken)

mennnnn, wat een joekels :shock: :clap:

:inlove:

Nou, dat zullen er vast niet veel zijn :wink: :lol:

eerste 2 met 40+3 op bijna 3200 gr

en nrtje 3 met 40+6 op 3900 gr

jeemig, bijna 5,5 kg :shock:

5,5 kilo, jemig, dat was mijn meisje pas met een half jaar :shifty:

(die was dysmatuur, 2010 gram bij 37+1, ook niet normaal natuurlijk :wink:)

@Frischling wrote:

Heeft iemand mijn meisje al “verslagen” met haar 5350 gram? :mrgreen:

nope, heb het nog niet voorbij zien komen in elk geval.

en hoop je in febr. ook niet te ‘verslaan’ hoor :lol: Mijn lijkt een kleintje van 7,5/8 pond wel leuk … onze middelste was met 8 pond onze kleinste tot nog toe en hij bleef ook het langst ‘klein’… en dat had wel wat hoor :inlove:

De jongste was dus 4700 gram en op zich ingepakt valt dat niet zo op… maar dan ging zijn mutsje af… kwam er toch een bak haar onderweg… en dan pakte ik hem uit de kinderwagen en was het echt ‘hoeeeee oud is die!!!’ eh een week… :shifty:

Matthieu 40+1 2735 gr en 53 cm(spoedks)

Quincy 40+1 3006 gr en 48 cm(geplande ks)

Mijn eerste was geen joekel he :wink:

Ik vind het heerlijk, die lekkere spekbaby’s. En inderdaad: ze werden ouder geschat dan ze waren. Vooral de jongste. Dan vertelde ik dat ze twee weken was en dan geloofden ze me gewoon niet, haha.

Maar echt: doe mij maar een lekkere dikke spekbaby hoor :slight_smile:

@Frischling wrote:

Mijn eerste was geen joekel he :wink:

Ik vind het heerlijk, die lekkere spekbaby’s. En inderdaad: ze werden ouder geschat dan ze waren. Vooral de jongste. Dan vertelde ik dat ze twee weken was en dan geloofden ze me gewoon niet, haha.

Maar echt: doe mij maar een lekkere dikke spekbaby hoor :slight_smile:

zoiets?

De ribbels zitten er direct al op :shock: :inlove: :inlove: :inlove: (nu weinig meer van over overigens)

Oh MM wat een kjoetie :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Jaaaaaaa :inlove:

Dit is mijn bobbeltje, pasgeboren:

Jemig Frischling :shock: :shock: Dat lijkt idd wel een kind van enkele wéken oud :lol:

ik denk dat ik een boedha heb gebaart :shock: :mrgreen:

frischling, hoelang was ze bij de geboorte? enne had je een normale bevalling? :oops:

Ze was 56 cm en is gewoon thuis in bad geboren. Ook zonder vk, alleen man en ik waren erbij. En nee: ik had geen schrammetje :wink:

wat super :inlove: . Jou meisje was dan een reus vergeleke bij de mijne. Kaya was maar 48 cm :shock:

Klein proppie dus :inlove:

Ja, J. was ook best lang dus echt een reusje. Nu is ze lang en slank (13 maanden en ruim 9 kilo)