Wat willen we vragen aan SPOOKY ? Wat willen we weten ??

@bianca81 wrote:

dan ben ik de helft jaar van jou leeftid ong haha

wat heb je vadaag gedaan buiten werk om?

Met Jeroen naar de dokter geweest, boodschappen gedaan en toen naar huis.

@oessie wrote:

wat ga je eten vanavond?

Nog geen idee!

Heb je mischien wat tips?

nee ik had ook tips nodig haha

heb jij een laptop?

@oessie wrote:

nee ik had ook tips nodig haha

heb jij een laptop?

ja een grote en een kleine. Die kleine kregen wij bij een abonnement van Tele2

is jeroen zindelijk

Nee :evil: :evil:

is hij bangvoor de wc?

@oessie wrote:

is hij bangvoor de wc?

Nee hoor, maar hij hoeft niet zegt hij!

Net ook, ik heb een potje in de kamer gezet, want wij moeten urine hebben voor de dokter.

Heb ik hem ook uitgelegd, dat de dokter een plasje van Jeroen nodig heeft.

Op het potje gezet, ik hoef niet mama na 10 minuten.

Oke, wanneer je wel moet plassen, moet je het tegen mama zeggen he, dan ga je meteen op het potje plassen. Steeds gevraagd, moet je plassen? Nee mama, vervolgens plast hij toch weer in broekje :wall: :wall: Ik ben zooooooooooooooo pissig!

ja dat lijkt me frustrerend inderdaad… en als je hem een onderbroekje aantrekt dan vind hij het misschien erg dat zijn broek nat is :think:

hier echt heel gemakkelijk, mooi weer, melissa onderbroek aan, 1 keer in broek geplast en klaar was het

@oessie wrote:

ja dat lijkt me frustrerend inderdaad… en als je hem een onderbroekje aantrekt dan vind hij het misschien erg dat zijn broek nat is :think:

hier echt heel gemakkelijk, mooi weer, melissa onderbroek aan, 1 keer in broek geplast en klaar was het

Hij had zijn onderbroekje aan toen hij in zijn onderbroekje plaste!

Nu zit ik te wachten op de volgende plasje, hij mag niet meer van het potje afkomen.

Zodra het een warm voorjaar wordt, krijgt hij gewoon geen luier meer om. Hij voelt dan zelf wel dat het niet lekker is.

dus jeroen zit de hele dag op de pot hihi… nee geintje, lijkt me echt rot… ben blij dat het hier erggemakkelijk gaat, ik hoop straks met fenna ook :pray:

@oessie wrote:

dus jeroen zit de hele dag op de pot hihi… nee geintje, lijkt me echt rot… ben blij dat het hier erggemakkelijk gaat, ik hoop straks met fenna ook :pray:

Bij oma ging hij gelukkig op het potje plassen (2x zelfs :dance: :dance: ). Dus dokter heeft urine gekregen.

waarom wil de dokter dat ?

ben je trots?

@hedwich wrote:

waarom wil de dokter dat ?

Om alles uit te sluiten! Jeroen is de laatste tijd (lees deze winter) erg vaak ziek (koorts). Ik wil zeker weten dat er geen virus in het lijfje zit dat maar niet uit komt.

Dokter kan echt niets vinden; oren goed, longen goed, keel goed, buik goed…tja toch even urine bekijken. Geen blaasontsteking!

@oessie wrote:

ben je trots?

Ja op mijn zoontje :inlove:

hoelaat ga jij naar bed?

@oessie wrote:

hoelaat ga jij naar bed?

Vanavond om 22.30 uur gaat het licht uit

wat heb jij gegeten

Boodschappen gedaan: dopertjes en rundervinken, echter mijn man kon niet slapen, heeft ook boodschappen gehaald, resultaat: zelfgemaakte bami :drool: :drool: :drool:

Was heerlijk!