@kim86 wrote:
en vergeet-me-niet-piet
omdat ik soms van die emo buien heb en dan voel ik me alsof ik alleen zwanger ben, en dat mn vriend er soms geen rekening mee houd![]()
:hug:
@kim86 wrote:
en vergeet-me-niet-piet
omdat ik soms van die emo buien heb en dan voel ik me alsof ik alleen zwanger ben, en dat mn vriend er soms geen rekening mee houd![]()
Smet Piet.
Word akelig en naar van rommeltjes, vlekjes, vuiltjes, etc.
Heel erg naar, als je steeds de drang voelt om alles op te ruimen en schoon te maken.
Zeker met 2 kleine Puinhoop-rommel Pieten in huis en 1 grote Vuile Piet, aka, zonen en echtgenoot.
Die mij waarschijnlijk zouden omschrijven als 'Zit nou niet zo te zaniken Piet, of, Gáááát ze weer Piet.
trotse piet…
Jo heeft net 3 enorm/inmens/afschuwelijk/onvoorstelbaar grote drollen uitgepoept…(dat is niet makkelijk voor hem). Hij was er gisteren al mee begonnen,maar nu kwamen ze pas (het werd weer eens tijd)…EN…op tijd op eigen initiatief weer…
voor wie nog aan tafel moet smakelijk eten… :mrgreen: .
Benauwde hoestpiet :roll:
@victoria wrote:
@faizaa wrote:Geile Piet… :lol: :lol: :lol: :lol:
:silenced:
Ik ben, tegenover jou, zeker te weten
Heilige Maagd Marina Piet :mrgreen:
of een ik bel graag tijdens het shoppen al staan we in een pashokje piet :mrgreen:
@Anneke wrote:
Smet Piet.
Word akelig en naar van rommeltjes, vlekjes, vuiltjes, etc.
Heel erg naar, als je steeds de drang voelt om alles op te ruimen en schoon te maken.
Zeker met 2 kleine Puinhoop-rommel Pieten in huis en 1 grote Vuile Piet, aka, zonen en echtgenoot.
Die mij waarschijnlijk zouden omschrijven als 'Zit nou niet zo te zaniken Piet, of, Gáááát ze weer Piet.
Whaha! :lol: :lol:
Gelukkig heb ik het alleen met schoonmaken.
Vroeger ook met lichtknopjes en klinken, als ik ze met de ene hand had aangeraakt, moest het ook met de ander… :eh:
En ik had een tic waardoor ik alles tekst die ik las (ondertiteling, reclame teksten, etc) in mijn hoofd achterstevoren op ging lezen.
Dat heeft als resultaat gehad dat ik nu net zo snel als dat ik ‘gewoon’ praat ik ook achterstevoren kan praten, misschien zelfs sneller.
Mijn moeder heeft mij altijd op willen geven bij ‘Wedden dat’, en ik was de ‘attractie’ op visite… :shifty:
‘Doe nog eens, doe nog eens!!’
‘Zeg eens fietsenmaker, tafelpoot, televisie, het hondje van de bakker!’
:roll:
@Anneke wrote:
Whaha! :lol: :lol:
Gelukkig heb ik het alleen met schoonmaken.
Vroeger ook met lichtknopjes en klinken, als ik ze met de ene hand had aangeraakt, moest het ook met de ander… :eh:
En ik had een tic waardoor ik alles tekst die ik las (ondertiteling, reclame teksten, etc) in mijn hoofd achterstevoren op ging lezen.
Dat heeft als resultaat gehad dat ik nu net zo snel als dat ik ‘gewoon’ praat ik ook achterstevoren kan praten, misschien zelfs sneller.
Mijn moeder heeft mij altijd op willen geven bij ‘Wedden dat’, en ik was de ‘attractie’ op visite… :shifty:
‘Doe nog eens, doe nog eens!!’
‘Zeg eens fietsenmaker, tafelpoot, televisie, het hondje van de bakker!’
:roll:
Ik ben relax-piet. Van de week een rommelige week gehad. Is nu allemaal weer onder controle (voorzover dat uberhaupt kan)
hey mellie, ben jij nog steeds nietrookpiet? :thumbup:
en vandaag ben ik zuippiet, ik zit met een lekker wijntje op de bank.
strooipiet
@lydia wrote:
of een ik bel graag tijdens het shoppen al staan we in een pashokje piet :mrgreen:
vandaag ben ik een piet die niet aan maandag wil denken,
een negeer-maandag-piet??
ben goedenmorgen piet vandaag
Ietepiete
(zo noemde ik mezelf vroeger…)
Vanavond ben ik Piet-za… :drool:
@faizaa wrote:
Marina? Is dat de Engelse Maria? :mrgreen:
Ik ben nu Sport Piet…
:inlove:
Ik ben nu de supergelukkigepiet :inlove: :inlove:
Chocoladeletter test piet