Wat voor geslacht kindjes heb je?

2 jongens :inlove:

Bij allebei was het een verrassing.

Mocht er ooit een derde komen dan wil ik het wel vooraf weten. Gewoon om het ook eens andersom mee te maken.

haha ik zou dus ma 26 april een echo hebben

nu bij een ander bureau dinsdag 20 april :oops: kan niet wachten

bel die andere af deze is wel 15,- duurder maar dat geeft niet :lol:

@bianca&? wrote:

dan heb je meteen een voordeel met de mamamazzeldagen… :mrgreen:

Wij hebben een kwartet zonen! :mrgreen: :inlove:

@Pitje27 wrote:

@bianca&? wrote:

als het een knul is koopt ze idd vast zoveel, dat ze meer dan 15 euro voordeel heeft bij de Prenatal :lol:

@mamaMarije wrote:

@Pitje27 wrote:
@bianca&? wrote:

als het een knul is koopt ze idd vast zoveel, dat ze meer dan 15 euro voordeel heeft bij de Prenatal :lol:

:mrgreen: :mrgreen:

Hier een jongen en een meisje, we wisten dit beide keren niet van tevoren!

jongen meisje

bij beide wisten we het :mrgreen:

2 meiden…

bij de eerste wisten we wat het werd… de tweede was een verassing, we wouden het wel weten hoor, maar ze had de beentjes over elkaar en de navelstreng lag ertussen, toen hebben we niet nog een pretecho of zo laten doen… alles zag er goed uit, dus hebben we het lekker een verassing gelaten :inlove:

een meisje :inlove: :inlove: :inlove:

voor ons was het een verassing :inlove:

Als er een 2e mag komen dan willen we het weer een verassing laten zijn…is me ontzettend goed bevallen…al die tijd speculeren…vooral mijn kant van mijn familie wist toch zeker dat het een jochie zou zijn en mijn man zn kant wist toch zeker dat het een meisje zou zijn 8) :inlove: dus erg leuk een verassing!!

@Pitje27 wrote:

@bianca&? wrote:

ja idd anders had ik 1 dag erna een echo :wall:

Een jongen, een totale verassing. Mijn man wilde het echt niet weten, ik wel. Toen vond hij dat we het dan maar wel zouden willen weten, maar mocht ik het aan niemand vertellen. Tja, dat lukt me toch niet, dus toen maar gekozen voor het een verrassing laten zijn. Ik was ovretuigd van een meisje in mijn buik, maar hij is toch echt op en top knul (en dat vind ik zo onwijs leuk :smiley: )

Als we ooit een tweede willen/krijgen, dan zou ik wel graag willen weten wat het wordt, omdat het me erg tegenviel van tevoren, om kleertjes enzo te kopen. Waardoor ik dus echt te weinig had, en bezoek bijna moest vragen of ze toch alsjeblieft kleertjes wilden geven (als ze vroegen of we nog wensen hadden). Ik vind al dat babyspul toch niet echt neutraal.

Maar als die tweede ooit eens in aantocht is vechten we dat wel weer uit, zo rond die 20 weken echo :wink:

Meisje-jongetje…

Wist t bij beiden…

2 jongens :inlove:

bij de eerste wisten we het niet, bij de 2e wel.

2 jongens en een jongen in aantocht :smiley: Bij de eerste wisten we het niet van tevoren… bij de 2e en nu dus wel!

Bij ons was de eerste een zoon en de tweede een dochter… dan zou je denken er zijn geen smaken meer, maar het kan altijd nog een “hetje” worden :stuck_out_tongue:

Groetjes Sam

morgen om 20.45 mag ik vind zo spannend :dance:

2 meiden, 1e was een verrassing, 2e wisten we en de 3e horen we over een aantal weken

groetjes, Merel

meisje, jongetje, meisje.

Bij de eerste 2 was het een verrassing, bij de derde wisten we het bij 40 weken zs pas.

Enkel en alleen omdat we nog geen naam hadden.

2 meiden dus :inlove: