Wat snoep jij nu?

borrelnootjes, ik ga zo koken

Ooh ik wil ook iets te snoepen!

Ik denk dat ik zo maar warme chocolademelk maak, toef slagroom erop, dan heb ik iig mijn dosis suiker binnen :wink:

De voorraadkasten zijn na een week binnenzitten behoorlijk leeg, gelukkig komt mijn lieve mama morgen met een berg.

Helemaal niets, want de kasten zijn leeg. Had me helemaal vergist in de dag dat Albert mijn boodschappen zou komen brengen; helemaal heilig ervan overtuigd dat het vandaag was en ik realiseerde me rond etenstijd pas dat ie morgen pas komt :roll: Manlief is maar even pizza’s gaan halen. :drool:

ik heb een enorme grote bak aardbeien op, gekregen van een hele lieve mede-kok-maand-mama

@~chantal~ wrote:

ik heb een enorme grote bak aardbeien op, gekregen van een hele lieve mede-kok-maand-mama

Heerlijk… ik zit nu ook aan een bak aardbeien… kom joghurt met bananen… en kop koffie… :inlove:

Waddenmelange (mix van amandelen, ongezouten cashewnoten en cranberries) :drool:

En een cappuccino :drool:

Plakje gister gebakken cake :drool:

augurken… :? dat is een “verantwoord” tussendoortje

snoepjes (Tumtums)

Een groot stuk komkommer :mrgreen:

kop champignonsoep (zo’n cup a soup maar dan van de Aldi die is veel lekkerder :drool: )

ik ga nu chocoladecakjes maken want moet denk ik na 8 maanden ongesteld worden :twisted:

heb last van me buik ben niet mezelf en had 2 weken geleden rekbaar slijm dus whala!! zal deze dagen wel zover zijn :cry:

stroopwafel (met een kopje koffie).

Kersjes van Haribo :angel:

drop, mijn grootste verslaving :evil:

Dropsleutels, en heb net een pak ambachtelijke krakelingen open getrokken. En daarna volgt er vast nog meer… :oops: (tja ben aan de rapporten bezig, daar MOET echt flink bij gegeten worden! :wink: )

bolognese chips… even afscheid nemen voordat ik maandag weer begin met lijnen…

@bianca&? wrote:

ik ga nu chocoladecakjes maken want moet denk ik na 8 maanden ongesteld worden :twisted:

heb last van me buik ben niet mezelf en had 2 weken geleden rekbaar slijm dus whala!! zal deze dagen wel zover zijn :cry:

Pfff ik hoef gelijk niet meer te snoepen nu, goed voor mijn dieet deze post :mrgreen:

ik krijg trek van dit topic

sophie en ikgaan zo danerolls maken :drool: