Wat mij bezig houdt, de laatst weken voor de bevalling......

@~Marion~ wrote:

dank u dank u dank u allemaal!!!

Ik ben nog niet echt in de relax modus… Hihi… vandaag zo’n: alles MOET af dagje… Mijn ‘aanklooi en lekker op de bank dagje’ viel dan ook in het water door doe stomme drang tot ‘alles moet klaar’.

Zo gingen we vanochtend om 10 uur naar zwemles, daarna naar de stad, dekbedovertrek gekocht, broodjes gehaald en boodschappen gekocht.

Thuis; was eruit, was in de droger, nieuwe was in de masjiene. De reeds schone en droge handdoeken was gevouwen en opgeruimd.

Wasje gestreken.

Broodje gegeten.

Senna op bed.

verder met strijk, en de boel weer opgeruimd.

Begin gemaakt met vluchttas inpakken. Heb 3/4 niet. Niet eens iets dat ik tijdens de bevalling en erna lekker dragen kan. Ook geen grote onderbroeken :roll:

Toen kwam ik er achter dat we dus niet naar de verjaardag van neefje konden en dat neefje 2 morgen zijn verjaardag viert. Dus ik moet tóch naar de stad. (op de fiets, mét kids én aambei…)

Naar de stad: 2 huispakken gekocht, 6 tenten van onderbroeken, een 2e voedingsBH, wat losse shirts, 6 sets ondergoed voor Sascha, zonnebrand, coctailprikkers, 2 kruikenzakken, zwitsalspullen (had nog niks), borsteltje, oordoppen, een toilettas… En dat álles weer mee op de fiets… Eenmaal thuis; naar boven, was uit de masjiene en opgehangen, was uit de droger en opgevouwen/gestreken/opgeruimd.

Verder met vluchttas inpakken, toilettas ingepakt.

HEY! De lodger shelter is binnen! Uitgepakt en vast in de MC gelegd.

en toen was het 5 uur en zou ik pasgetsie maken wat ik democratisch heb omgeruild voor een pizza. De oven staat aan! :mrgreen:

Ik lig echt in een deuk om je tekst… :lol: :lol: :lol: je schrijft heel erg euhm… ja gewoon lollig :inlove: Wat jammer dat Mr Aambei meemoest… die van mij wilden ook erg lang mee overal naartoe… vervelend he… :hug: :wink: :-*

Herkenning, alleen de aambei niet :lol: :lol:

@victoria wrote:

Herkenning, alleen de aambei niet :lol: :lol:

och ik gun em je zoooo… zo’n lieve ronde dikke aambei… altijd bij je… altijd blij met jouw warme plekje die je em geeft… hij laat niet zomaar los bij de eerste de beste scheet… :mrgreen: een vriend voor het leven, alleen met professionele hulp kom je van em af… ZOO close zijn ze… :inlove:

Lijkt wel een stalker :lol: :mrgreen:

Een irritante dikke, gevoelige stalker ja…