Hoi meiden,
Een vraagje: Swen heeft nu het volgende schema:
5.15
9.15
12.30
16.00
19.15
23.15
Maar ik zat te denken aangezien dit een beetje lastige tijden zijn om de ochtendvoeding om 7.00 uur te geven ook al komt hij daarvoor om 5.00 uur.
Zou hij op die manier niet sneller de nachtvoeding laten vallen dan wanneer ik hem pas om 9.15 weer voed?
Dan zou het schema zo zijn:
7.00
10.30
15.00
18.30
22.30
en dan nog rond 5.00 uur…
Gewoon uit proberen of zou hij bij het schema wat hij nu heeft de nachtvoeding steeds later willen zodat dit rond 7.00 uur gaat worden? Wat is jullie ervaring?
xxx
Ik zorgde altijd dat de ochtend wat toen geloof ik rond half8 was… echt ochtend was. licht maken, uit bed etc. kletsen en leuk doen.
Alles tussen 20:00 en 7:30 deed ik in t kamertje niet kletsen gewoon in t bijna donker (lichtje van de gang alleen) En zo zijn we vanzelf in een ritme gerold!
We hebben ook wel een ritme, maar ik vraag me af hoe die nachtvoeding er het makkelijkst uitgaat: gewoon om 7.30 voeding geven ongeacht hoelaat hij kwam die nacht of pas 4 uur later (meestal op verzoek)…
Gewoon sochtends wakker maken. En dan indd drinken geven! Eet zelf ook gezellig wat krijg je vast een voor werk voor samen ontbeiten haha klinkt zo grappig zo maar het werkte wel zo hier. Joy is daardoor erg gewend geraakt vanaf het allerbegin.