wat is nou echt leuk voor een jongen?

We krijgen deze week bezoek van iemand en ze wil graag weten wat we nou echt heel graag willen hebben.

Ze heeft alleen geen budget gegeven (maakt nogal verschil he, maakt mij niets uit want een boek vind ik ook leuk!)

Dus ik wil haar even mailen met een lijstje met wat duurder spul (little people) en wat goedkoper (mooi prentenboek).

Iemand nog een leuke tip voor een jongen, voor als hij straks wat groter is? Hij heeft nog bijna niks :wink: : een trein, een boxhanger, een cars auto 8) Dat is zijn collectie, dus er kan nog wel wat leuks bij :wink:

duplo!!!

Jaa duplo!!! :mrgreen:

Of stapel blokken! Is hier favo bij Sam!!

En ik heb zo’n houten blokken ding, jeweet wel met een rondje/vierkantje etc erin, dat die dr blokjes door moet gooien!! Vind hij ook super! (de blokjes dan, allemaal kleurtjes/vormen, gaan het hele huis door :inlove:)

MegaBloks :thumbup:

idd megablocks is damian gek op :mrgreen:

Renzo was dol op zijn bob de bouwer duplo :mrgreen:

Little tikes auto’s zijn ook :thumbup:

En die treinrail van de IKEA is ook erg leuk…die heeft Renzo in combinatie met de Thomas de stoomlocomotieftreintjes en gebouwen en bruggen enzo 8)

En ik vind alles van Tiny Love leuk…maar daar zit vaak geluid in en dat vind jij niet leuk :mrgreen:

:wink:

Ik zoek inderdaad geluidsarm spul :mrgreen:

Houten hobbelpaard, houten blokkenwagen, houten Activity centre, houten vormenstoof,

Houten boerderij :inlove: , houten baby gym van primi passi :inlove: .

Zo’n frame met houten kralen.

Een activity kleed van tiny love :inlove: is hier erg geliefd :mrgreen:

Succes :thumbup: :thumbup:

*knisperboekjes (niet in de categorie geluidarm, maar echt herrie is het niet)

*zo’n “knikkerbaan” maar dan met karretjes

Och, elke jongen is anders…

Mateo is gek op tekenen, schilderen en knutselen…

Micah is gek op auto’s…Zegt ook broem en zo…Waar hij dat nu vandaan haalt… :shock:

Maar mooie boekjes zijn altijd goed…

Mijn ventje heeft als favoriet een tractor met diertjes erop. Knopje gaan de lampjes branden, hij kan rijden. Als je de diertjes weer op de tractor zet, maken ze een dierengeluidje :inlove: te koop bij de intertoys

:mrgreen: die staat hier ook al op zolder te wachen op Jelmer zijn eerste verjaardag :thumbup:

ik heb van een niet nader te benoemen forumlid een doodsimpel maar o zo leuke houten rammelaar gekregen… met een belletje… Daan is er helemaal wild mee!!!

tractor…met trekhaak, zodat je ook de duploauto’s eraan kunt hangen.

is hier echt met stip favoriet.

en gereedschap (hamer, zaag, accuboormachine) maar daar is hij misschien nog wat klein voor… :mrgreen:

Renzosmam: Teun krijg die treinrails voor z’n verjaardag. Hij kreeg laatst een locomotief van Thomas de trein van iemand. Wij stiekem even proberen of dat te combineren was, maar die paste niet op die ikea rail??

De HOUTEN treintjes van Thomas passen op de brio,ikea en nog een merk :think: treinrails hoor!!

Heb je een andere trein van Thomas dan?

Deze supergave “hobbel moter”!

(PB voor verkoopadres want ik geloof niet dat ik dat hier mag melden, of wel?)

die is gaaaaaaf :clap: