102 cm bij 37w 4 dagen, geen idee wat ik normaal heb maar heb maat 36 en ben verder vrij slank. Heb nu overigens echt een basketbal buikje :mrgreen:
@zasje wrote:
111 cm met 35 weken en 3 dagen.
Bij mijn eerste had ik veel meer buik voor mijn gevoel ben blij dat het nu een beetje beperkter is.
Ik had ongeveer voor zwangerschap een omvang van 80 denk ik.
Wooow ik groei hier echt hard… :shock:
Ben in 1 week tijd 5 cm gegroeid.
Was nu 116 cm bij 36 weken en 3 dagen
@Karin1981 wrote:
106 cm wat ie normaal is geeeeen flauw idee , denk 85/90 cm
na bijna 2 week is is 9 cm gegroeid
@Anne en Sam wrote:
Uhm ik zit nu op 120 cm… :oops: bij 19 week en 6 dagen :mrgreen:
Dat wordt nog wat, heb nog 20 weken voor de boeg :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ik lig vrij stabiel momenteel… 124 cm nu… :mrgreen:
hoe meet je je buik omvang?? :oops: is dat zeg maar een meetlint om doen over je navel heen??
100 cm met 30 weken (exact hetzelfde als met 30 weken vorige zwangerschap, gewicht trouwens ook)
normaal ?
met 12 weken 89 cm.
@zasje wrote:
@zasje wrote:111 cm met 35 weken en 3 dagen.
Bij mijn eerste had ik veel meer buik voor mijn gevoel ben blij dat het nu een beetje beperkter is.
Ik had ongeveer voor zwangerschap een omvang van 80 denk ik.
Wooow ik groei hier echt hard… :shock:
Ben in 1 week tijd 5 cm gegroeid.
Was nu 116 cm bij 36 weken en 3 dagen
Ik ben niet meer gegroeid maar dat komt waarschijnlijk omdat het kindje nu ingedaald is. Bij 38 weken en 1 dag.
Ik heb een erg bescheiden buik. Maar dat had ik tijdens de eerste zwangerschap ook. Toen zag de buitenwereld eigenlijk pas iets na een maand of 6…
Heb net gemeten en kom op 83 cm bij 22 weken. Normaal is het volgens mij iets van 60/63 cm. Ben van mezelf dus al heel smal in mijn taille.
Heb net mijn heupen en billen niet in omvang gemeten, maar volgens mij hebben die een grotere omvang dan mijn buik :oops: .
102 cm bij bijna 29 wkn.
27 weken zwanger…104 cm
Vandaag met 30 + 2…104 cm
Blijf een beetje stilstaan nu :think: :think:
112 cm met 23 weken