Mijn zoontje heeft ineens rode plekjes/bultjes met in het midden een wit puntje, net een puisjte…Hij heeft er op elke wang één. weet iemand wat dit is?
kan gewoon een puistje zijn, kan ook ene lichte vorm van waterpokken zijn… als hij er meer krijgt, of last van krijgt, ff naar de huisarts!!
Heb je een foto… mijn meisje heeft dat ook … bij haar is het een vorm van eczeem!
xx
hmm, krijg de foto niet via de laptop erop…Er zit echt een hele dikke witte kop op, staat bijna op springen lijkt het…ik zal t ff in de gaten houden of er meer komen.
Ik denk dat het een pukkeltje is…
Yanniek heeft dat ook,bij hem zijn het muggenbulten…Ze lijken idd erg op waterpokjes, vurig rood met een wit blaasje in het midden. Ze worden na verloop van tijd gelig. Het blijkt dat Yanniek overgevoelig reageert op de muggenbulten, wat hier helpt om het een beetje “kalm” te houden is regelmatig prikweg van VSM te gebruiken. Vertouw je het niet dan kan je uiteraard nog altijd langs de huisarts als je echt niet weet wat het is…
Ik weet niet of je borstvoeding geeft, maar zijn t niet gewoon vetpuistjes van de vette melk?