Wat is dit?? deel 1

@Szus wrote:

ergens een onderstel van :think:

bijna :lol:

@hedwich wrote:

imperial op een auto met,… skilatten?

nee

Ik ga voor de kaarsenstandaard

onderstel,… bureaustoel

@Szus wrote:

een lamp ofzo?

zeker niet :mrgreen:

@hedwich wrote:

onderstel,… bureaustoel

wijkt te ver af

@El73 wrote:

Ik ga voor de kaarsenstandaard

nope

Niet :? hmm…ff verder denken dan :think:

ondertussen koffie drinken ,hihihihihi

@chipie wrote:

ondertussen koffie drinken ,hihihihihi

Nee hier pepsi max cool lemon no sugar maximum taste[ja sorry hoor staat allemaal op de fles :lol: :lol:

ventilator?

:think: Hij is best pittig moet ik wel stellen :think:

ach: alsie binnen 5 minuten geraden wordt issie te makkelijk (vind ik) :stuck_out_tongue:

zeker weten…moet wel leuk zijn juist…beetje het hoofd er op breken…of de hersens…weet het niet meer zo goed…denk denk ik te hard na :think:

@hedwich wrote:

ventilator?

nee heel ver van :thumbdown:

@El73 wrote:

zeker weten…moet wel leuk zijn juist…beetje het hoofd er op breken…of de hersens…weet het niet meer zo goed…denk denk ik te hard na :think:

ligt eraan hoe oud je bent hé :lol: :lol: :mrgreen: bij mij zijn het al bijna grijze cellen hihihihi

@Szus wrote:

ach: alsie binnen 5 minuten geraden wordt issie te makkelijk (vind ik) :stuck_out_tongue:

hoelang mag het duren :?: :mrgreen:

@chipie wrote:

@El73 wrote:

ligt eraan hoe oud je bent hé :lol: :lol: :mrgreen: bij mij zijn het al bijna grijze cellen hihihihi

Bij mij cellen van 33 jaar…dus valt mee toch…hoop ik :pray:

@El73 wrote:

@chipie wrote:
@El73 wrote:

Bij mij cellen van 33 jaar…dus valt mee toch…hoop ik :pray:

de mijne 32 jaar :mrgreen:

heel jong dus!!!