Wat eten we vandaag?

Aangezien ik geen puf heb om te koken vandaag pizza

Gebakken aardappels, italiaanse roerbakgroente en een gebakken pangafilet uit de oven :drool:

Gebakken schol, rostirondjes en sla

ipv pizza is het gebakken vis van de visboer geworden en voor sophie kibbelingetjes. Fruit na en we hebben genoeg gegeten.

Gisteren hadden we zuurkoolstamp met speklapje, vandaag rode kool met een rundervinkje en gekookte aardappels, morgen provencaalse stoofpot.

Chicken tonight



Gister, aardappels, salade en een sateburger

Gisteren onverwacht bezoek en Chinees gehaald.

Vandaag tomatensoep met een broodje. Om 18.00 uur de.20 weken echi dus veel zal ik toch niet kunnen eten

Gisteren onverwacht bezoek en Chinees gehaald.

Vandaag tomatensoep met een broodje. Om 18.00 uur de.20 weken echi dus veel zal ik toch niet kunnen eten

Gister, aardappels schnitzel en rode kool

Vandaag, gevulde tomatensoep met een broodje

ik weet het nog niet :think:

Ik moet het ook weer gaan bedenken voor de komende dagen.

In ieder geval hebben we rollade, die was n de aanbieding maar wat erbij :think:

Ik ook niet! Ik wil eigenlijk iets van vegetarische lasagne maken met geitenkaassalade ofzo, maar daarvoor moet ik boodschappen doen en ik moet rust houden, dus ik mag niet van Vriendje. En hij werkt tot laat vandaag, dus vermoedelijk word het iets uit de vriezer. :think:

Aardappels, rode biet en worstjes

frietjes met stoofvlees en rode kool

(ik weet het, eigenlijk geen combi maar ik kom er werkelijk nu pas achter dat ik geen aardappelen heb om aardappelpuree te maken.)

Tatsies en een kaassoufle

Gister wokgroente, twisters en een frikandel

Vandaag gehaktbal, gekookte aardappels en sperziebonen

Gister verse kippen/groentensoep gemaakt.

Vandaag eten we shaorma met een salade.

Aardbeien yoghurt toe.

Lasagne :drool:

Andijviestamp met verse worst, morgen kipsnitzel met een salade en puree en vrijdag noodles met roerbakgroenten.

Eten vandaag

verse pasta met pesto/kip/dopertwen een uitje en knoflook erbij + wat room.



En als toetje rabarbertaart :drool: