Wat eten we vandaag???

Ik denk dat wij even langs de viskar gaan en nemen dan wat rauwkostsalade mee bij de groentenboer :drool:

Ik weet het nog niet…doordat de jongste lekker lang aan het slapen is heb ik nog geen boodschappen gedaan en weet nog echt niet wat we moeten eten.

ms pizza… :think:

Sambal tosti :drool:

@Sennapen wrote:

Ik denk dat wij even langs de viskar gaan en nemen dan wat rauwkostsalade mee bij de groentenboer :drool:

Laat dat :drool: maar web, de vis was echt niet te kanen zo vet en koud :thumbdown: , wij hadden eerst een hele goede viskar ui volendam, maar die wou niet meer komen omdat ie naar een ander plekje moest verhuizen, nu hebben we een nieuwe uit volendam, nou die is echt vele male minder, erg jammer. Maar misschien valt het ook wel niet zo goed vanwege de zwangeracjap, het vette spul valt me allemaal erg tegen momenteel. Nouja wel jammer :frowning:

@Sennapen wrote:

@Sennapen wrote:

Laat dat :drool: maar web, de vis was echt niet te kanen zo vet en koud :thumbdown: , wij hadden eerst een hele goede viskar ui volendam, maar die wou niet meer komen omdat ie naar een ander plekje moest verhuizen, nu hebben we een nieuwe uit volendam, nou die is echt vele male minder, erg jammer. Maar misschien valt het ook wel niet zo goed vanwege de zwangeracjap, het vette spul valt me allemaal erg tegen momenteel. Nouja wel jammer :frowning:

Ik kon het vette eten ook heel slecht hebben in de zw.schap. En 't smaakte me vaak ook helemaal niet. Op zich handig voor de kilo’s :lol: maar wel jammer :frowning: :wink:

Wij eten aardappels, bieten en een speklapje

@EstHe wrote:

@Sennapen wrote:
@Sennapen wrote:

Ik kon het vette eten ook heel slecht hebben in de zw.schap. En 't smaakte me vaak ook helemaal niet. Op zich handig voor de kilo’s :lol: maar wel jammer :frowning: :wink:

Ml vond het wel lekker, dus dan lag het aan mij, :lol:

Nog geen idee, moet eigenlijk boodschappen doen, maar ben o :shifty: :sick:

Wij eten vanavond bij m’n ouders.

@Kwakje wrote:

Wij ook, lekker makkelijk :mrgreen:

@Nikita wrote:

@Kwakje wrote:

Ja meer onder het mom van: zien ze hun kleinzoon ook weer eens. hihi :wink: Scheelt mij ook weer bedenken wat te eten (al neem ik wel kipfilet mee). :mrgreen:

@Kwakje wrote:

@Nikita wrote:
@Kwakje wrote:

Ja meer onder het mom van: zien ze hun kleinzoon ook weer eens. hihi :wink: Scheelt mij ook weer bedenken wat te eten (al neem ik wel kipfilet mee). :mrgreen:

Leuk en makkelijk idd!

helaas geen ouders of so hier meer… :frowning:

Ik ben te moe om te koken(heb mn virusinfectie) dus het is vooral makkelijk en gezond.

Vanaaf mag hub koken! :mrgreen:

@EstHe wrote:

@Mutsie86 wrote:
Hub ging even wat uitzoeken voor vandaag en wil graag kip jabalalavahama ofzo eten :mrgreen:

hahaha :mrgreen: :lol:

Laat je even weten hoe het smaakt? Ben wel benieuwd, even opgezocht, ziet er lekker uit :drool:

Sennapen had het goed geschreven haha. Was heerlijk, zeker een aanrader! Al deden wij er salami in. Dacht eerst, getsie… warme salami in mijn eten (terwijl we wel pizza met salami eten…) maar de smaak viel me erg mee.

Vandaag aten we broodjes hamburger met ijsbergsla, tomaat en ui.

Geen idee, eren bij so

rundvleessoep vooraf en een mix van kipfilet/ui/knoflook/champignons/salami (hub heeft de smaak te pakken :lol: ) met kruiden uit de wok en rijst.

De directeur eet rijst, kipfilet en worteltjes

Wij eten dinges. :mrgreen:

tomatensoepje en een brocoli parika quiche

@Cynthia wrote:

Wij eten dinges. :mrgreen:

Was da dinges??

Wij hebben soep en een tosti gegeten.

Geen idee wat dinges is, maar ik wist ook niet wat we konden eten en ik had geen zin om boodschappen te doen. Dinges dus, uit de kast. :wink:

@Cynthia wrote:

Geen idee wat dinges is, maar ik wist ook niet wat we konden eten en ik had geen zin om boodschappen te doen. Dinges dus, uit de kast. :wink:

Aha! :lol:

vandaag eten wij kip in wijnroomsaus met sperisboontjes en gebakken aardappeltjes…