Wat eten we vandaag???

rijst met een kipfilet/champignons/broccoli roomsausje

@Mutsie86 wrote:

rijst met een kipfilet/champignons/broccoli roomsausje

Het is dat je niet om de hoek woont, anders schoof ik de komende weken bij jullie aan met eten :mrgreen: , jullie eten altijd lekker en ik vind koken momenteel zooo vermoeiend.

De overgebleven macaroni van zaterdag!

(en dan nu even op zoek naar maaltijdsuggesties voor de rest van de week)

we hebben lekker chinees gehaald

tortillachips ovenschotel mjam :drool:

suzanne

Sperzieboontjes met aardappels en een hamburgertje.

Vandaag nasi uit de vriezer, met pindasaus en kroepoek :mrgreen: lekker makkelijk.

Hub ging even wat uitzoeken voor vandaag en wil graag kip jabalalavahama ofzo eten :mrgreen:

@Mutsie86 wrote:

Hub ging even wat uitzoeken voor vandaag en wil graag kip jabalalavahama ofzo eten :mrgreen:

Uhh kip jambalaya :mrgreen:

Hier macaroni met gehakt en kruiden

@Mutsie86 wrote:

hahaha :mrgreen: :lol:

Laat je even weten hoe het smaakt? Ben wel benieuwd, even opgezocht, ziet er lekker uit :drool:

Een snitzel, boontjes met spekjes en gebakken aardappel.

Juul en ik (ja, we zijn weer samen :roll: ) eten broodjes gezond. Juul mag lekker haar eigen broodje beleggen, dus dat zal wel stapelen worden. :wink:

Wij eten huisgemaakte groentensoep met getoaste broodjes erbij :drool:

Vandaag is A jarig, en die mocht kiezen :wink:

Macaronischotel uit de oven wordt 't.

@suzanne26 wrote:

tortillachips ovenschotel mjam :drool:

suzanne

Hoe maak jij hem?

Klinkt heerlijk.

Wij eten Boerenkool, weer voor de eerste keer dit seizoen :slight_smile:

En morgen eten we wraps met kip/spinazie/paprika en kaas uit de oven met chilisaus.

Een groenteovenschotel met een rundervink erbij.

mamavanimke,

Zie pagina 4 van lekkere recepten. Dat is de gewone.(geen ovenschotel, maar wel dezelfde ingrediënten) Als ik hem als ovenschotel maak, dan doe ik het “prutje” in een ovenschaal, en steek ik de tortillachips er schuin in en kaas erover. +/_ 20 minuten in de oven op 180 graden.

groetjes Suzanne

Hier wordt het nasi met een gebakken eitje :drool:

@suzanne26 wrote:

mamavanimke,

Zie pagina 4 van lekkere recepten. Dat is de gewone.(geen ovenschotel, maar wel dezelfde ingrediënten) Als ik hem als ovenschotel maak, dan doe ik het “prutje” in een ovenschaal, en steek ik de tortillachips er schuin in en kaas erover. +/_ 20 minuten in de oven op 180 graden.

groetjes Suzanne

Dank je!! Klinkt helemaal goed. Ga daar eens kijken.