Wat eten we vandaag???

Gisteren al een hele ochtend hachee laten pruttelen :drool: Dus vandaag eten we hachee met piepers en rode kool

@Mutsie86 wrote:

Gisteren al een hele ochtend hachee laten pruttelen :drool: Dus vandaag eten we hachee met piepers en rode kool

Lekker!!! Denk dat ik dat voor vrijdag ga maken. :wink:

Gisteren hebben we nasi gegeten.

Vandaag aardappels met groenten en een stukje vlees.

@irry-me wrote:

@Mutsie86 wrote:

Lekker!!! Denk dat ik dat voor vrijdag ga maken. :wink:

Gisteren hebben we nasi gegeten.

Vandaag aardappels met groenten en een stukje vlees.

Het weer is er wel weer na. Vorige week al sucadelappen gegeten. Ik hou wel van dit soort vlees :drool:

(tip: runderriblappen zijn in de aanbieding bij Deen)

Hier eten we een burger, rode kool en peentjes en piepers

Ik heb gisteren een grote pan kip/kerrie gemaakt, dus dat eten we vandaag gewoon nog een keer. Net zo gemakkelijk… :slight_smile:

Stampot rauwe andijvie

@rhode wrote:

Hier pruttelt al een tijdje de chili-con-carne ala Jamie Oliver :drool:

Oh lekker!!! :drool:

Gisteren: gekookte aardappels, kidneybonen en een rundervinkje

Vandaag, gebakken aardappels, italiaanse wokgroente, en een runderhamburgertje :drool:

Vandaag groente uit de wok met kipfiletstukjes en aardappeltjes.

Pasta met lekker veel groenten en roomkaas.

Denk dat ik vandaag een bonenschotel ga maken,met spekjes en lekker veel zuur(augurkjes/zilveruitjes/a.damse uitjes). :mrgreen:

Spinazie, aardappelpuree en een gekookt eitje. Voor Juul appelmoes erbij.

Spaghetti bolognese

@Sennapen wrote:

Spaghetti bolognese

Uhh het is een italiaanse bol met kip kerrie en rauwkost geworden en een bord patat :drool:

@irry-me wrote:

Denk dat ik vandaag een bonenschotel ga maken,met spekjes en lekker veel zuur(augurkjes/zilveruitjes/a.damse uitjes). :mrgreen:

Het is patat met hamburgers geworden gister,dus vandaag de bonenschotel. :wink:

Boerenkool, met een gtote pan sudderballetjes :drool:

Van de week ook al heerlijk zuurkool met worst gegeten, ik hou van stamppotten :drool:

Peen en uien/hutspot/wortelstamp! Met verse worst.

Ik denk zomaar dat Toine weleens zou kunnen koken, hij is tenslotte om vier uur al thuis… (hij heeft drie avonddiensten gehad, dus ik heb drie avonden ALLES moeten doen ;-))

Goed gevulde maaltijd linzensoep met humus en brood.

'gisteren piepers, bloemkool en gehaktballen

En vandaag wou ik eens uitgebreid koken. Zo even met een stapel koken en genieten op de bank ploffen en wat uitzoeken.

Wij gan vanavond naar een nieuw wokrestaurant en we gaan op wereldreis :inlove:

De culinaire wereldreis neemt u mee naar landen als Spanje, met de tapashapjes, Italië via vers bereide pizza’s, Frankrijk met de stokbroden en de kaas plateaux, naar China met de wok gerechten, Japan via de dagverse sushi en Tepan Yaki, naar Indonesië met de klassieke nasi en saté, en neemt u weer mee terug naar eigen zeebodem met de haring en de gerookte makreel. Na de wereldreis kunt u genieten van een heerlijk dessertbuffet varierend van vruchten, ijs met verschillende toppingsen, gebak en een chocoladefontein
.

Klein feestje vandaag want we hebben een kloppend hartje :dance:

@Sennapen wrote:

Wij gan vanavond naar een nieuw wokrestaurant en we gaan op wereldreis :inlove:

De culinaire wereldreis neemt u mee naar landen als Spanje, met de tapashapjes, Italië via vers bereide pizza’s, Frankrijk met de stokbroden en de kaas plateaux, naar China met de wok gerechten, Japan via de dagverse sushi en Tepan Yaki, naar Indonesië met de klassieke nasi en saté, en neemt u weer mee terug naar eigen zeebodem met de haring en de gerookte makreel. Na de wereldreis kunt u genieten van een heerlijk dessertbuffet varierend van vruchten, ijs met verschillende toppingsen, gebak en een chocoladefontein
.

Klein feestje vandaag want we hebben een kloppend hartje :dance:

Yessss, gefeliciteerd! :inlove: