Wat eten we vandaag?

Bloemkool, aardappelen en kip offff een mexicaanse burger.

biestuk met champgnons en frietjes :drool:

Wraps (daar had ik al een hele week zin in)

Mushroom Risotto

@cees77 wrote:

@Emma wrote:
@cees77 wrote:
Pasta met een saus van broccoli, creme fraich en kipfilet :drool: :drool:

hoe maak je dat? Klinkt erg lekker!

Was ook erg lekker. Broccoli 3 minuten koken en kipfilet braden (ik had hele filetjes, maar kan ook in stukjes erdoor). Pasta koken en afgieten. Pasta terug in de pan, creme fraiche erdoor met peper, zout en 1,5 theelepel mosterd. Daar dan brocolli en kipfilet door. Makkelijker kan eigenlijk niet :wink:

was heerlijk! Was alleen de peper vergeten zie ik nu, maar dit gaan we zeker vaker eten!

wij eten apart vandaag. Hub eet biefstuk met stokbrood/kruidenboter en champignons/spekjes prutje

En ik eet spaghetti

vanmiddag: tosti’s met heel wat rauwkost erbij, vanavond: versgemaakte soep met broodjes erbij.

morgen zijn we uitgenodigd op een bbq. Gelukkig is het buiten bakken en binnen (in een zaal) opeten. Natuurlijk zou het gezelliger zijn om buiten te eten, maar het is hier zooooo koud (amper 15° vandaag).

Gerda

Spaghetti hadden we.

als lunch: tomaat-groente soep met stokbrood

als avondeten: zigeunersnitzel met ui, champignons en paprika, patat en een potje groenten.

Ik quote ff mezelf:

morgen zijn we uitgenodigd op een bbq. Gelukkig is het buiten bakken en binnen (in een zaal) opeten. Natuurlijk zou het gezelliger zijn om buiten te eten, maar het is hier zooooo koud (amper 15° vandaag).

Van dit alles is dus niets doorgegaan :thumbdown: :?

Michaël heeft sinds deze ochtend buikgriep: overgeven, diarree.

Mannetje is erg ziek. Hield niets binnen ! Ik heb de ha met wachtdienst gebeld. Michaël heeft spuitje gekregen en ligt nu te slapen…

nog geen idee wat Rob en ik vanavond gaan eten…

liefs

Gerda

Kippie tonight hawai gehad. :drool:

Oh Gerda, beterschap met Michael! Wat sneu zeg :hug: :hug: :hug:

Wij eten vanavond hollandse pot: aardappelen, bloemkool en een stukje vlees.

Ik ga zo verse tomatensoep maken…

Sla denk ik, met tomaat, komkommer , eitje. :drool:

verse groentesoep en wat fruit…

Ik ga bloemkoolschotel maken. Bloemkool is eindelijk niet meer zo belachelijk duur :dance:

aardappelen, broccoli met kerriesaus en kipschnitzel

Bloemkoolpuree, pompoenkroketjes, salade

Toch geen sla, maar gerapste komkommer in azijn :smiley: en stokrbood met zelfgemaaktse tomaten/ui/ei prutje met kruiden.

Bloemkoolpuree, pompoenkroketjes, salade

Hoe maak je die kroketjes, lijkt me lekker!

Wij eten vanavond een salade met gerookte kip, komkommertjes, cherrytomaatjes, pijnboompitjes, parmezaan en een dressing van honing mosterd. En daarbij gevulde pasta van de AH. Zo klaar maar wel lekker!