Kipfilet met ananaschutney, patatjes uit de oven en brocoli met pijnboompitjes…
Gewokte broccoli, frietjes van zoete aardappels uit de oven en “kip” nuggets gemaakt van kikkererwten
Heb je daar een receptje van Tessa?
Je nuggets??
ik heb trek in patatjes
@Mutsie86 wrote:
pitabroodjes met ijsbergsla en een kip/cahmpignon/paprika prutje
We hebben er rijst bijgegeten, dat prutje was zo scherp. Zou de bek uitbranden anders. Wel lekker smaakje, maar te scherp.
Vandaag gaan we ergens eten in Amsterdam. We zien nog wel waar :lol:
Ik heb nog geen idee :think:
Denk makkelijk en dat het een tosti word. Vriendje moet vanavond naar een bespreking, dus moet op tijd weg en om nou alleen te eten vind ik ook zo saai :shifty:
Spaghetti
Iets met kip en rijst, maar nog geen idee wat nou precies.
Snijbonen gewokt in sojasaus, gemarineerde tempé, salade en de mannen nog zilvervliesrijst erbij.
@Thessa wrote:
Snijbonen gewokt in sojasaus, gemarineerde tempé, salade en de mannen nog zilvervliesrijst erbij.
Ik kom altijd wel lekkere maaltijden bij je tegen je bent volgens mij niet van de standaard maaltijden

Pfffffff ik moet nog boodschappen, heb dus nog geen idee.
Bleh geen zin ook trouwens :thumbdown:
Ga het toppic maar even doorspitten, misschien kom ik op ideeën.
Hier kip met rijst en wat groente’s mmm lekker…
Macaroni
@Debz25 wrote:
@Thessa wrote:Snijbonen gewokt in sojasaus, gemarineerde tempé, salade en de mannen nog zilvervliesrijst erbij.
Ik kom altijd wel lekkere maaltijden bij je tegen je bent volgens mij niet van de standaard maaltijden![]()
Hahaha nee dat klopt, voeding is mijn stokpaardje nadat ik een hersentumor heb gehad. Sindsdien ben ik heel gezond gaan eten om te zorgen dat ik me beter zou voelen. En in die tijd ben ik zoveel mogelijk over voedsel gaan leren wat ik maar kon leren (ben nu dan ook voedingstherapeute). Het resultaat is nu dat we vegetarisch en gezond eten en omdat we geen vlees eten moet je wat creatiever zijn om alles binnen te krijgen

Kip, piepers en bietjes… Die hadden we nog steeds niet gehad van de week
Hier vanavond bloemkoolcurry met mango, tomaat, cocos & cashewnoten en de mannen eten er zilvervliesrijst bij.
Zelfgemaakte bamiiii :drool:
wij gaan vanavond uit eten, heerlijk SUSHI eten :drool: :drool: :drool: :drool:
@mama_desiree wrote:
wij gaan vanavond uit eten, heerlijk SUSHI eten :drool: :drool: :drool: :drool:
het eerste stuk dacht ik jammie en toen las ik sushi haha, niet mijn smaak… Maar heel veel plezier!!
Nou ik ga toch maar een keer de spinazitaart van jamie maken…
Met een KOMKOMMER!!!salade erbij… 8)