Wat eten we vandaag?

rijst met zoetzure saus en mie met een aziatische mie sausje erbij.

piepers, bloemkool en valess

Manlief en melinda aardappels, broccoli en kipburger ik ipv aardappels rijst erbij…

Zijn net niet genoeg aardappels.

En aangezien ik morgen pas mn blokkering op kan laten heffen van mn pas…

Die is namelijk geblokeerd vanwege vermoedelijke fraude :?

Vegetarische pastei uit de oven, erwtjes met munt en wortelpuree met tijm.

macaroni met een eitje :drool:

Sperzieboontjes, aardappelkroketjes en voor ons een pepersteak en voor de kindjes een worstje.

ik ga grillen,

en aardappels uit de oven, verse sla…

aardappelen, bloemkool en gehaktballen.

Gister macaroni met mini gehaktballetjes

Vandaag bloemkool en gekookte aardappels, en stukje vlees.

Aardappelgratin met sperziebonen en een stukje vlees.

*duikt voor het vlees nog even de vriezer in :mrgreen: *

gisteren: aardappel-broccoli puree met worst

vandaag: aardappelen, worteltjes en bal gehakt.

Gerda

Sennapen: wat is valess ??? wellicht typisch Nederlands en dat kent deze Belgische niet !

Spaghetti met een saus van creme fraiche, uitgebakken spekjes, ui en rode paprika, op een bed van roergebakken spinazie en erbij een moot zalm met feta kaas :drool:

Chili con carne

Bloemkool met kerriesaus, zelfgedraaide gehaktballen (moet ik zo toch maar eens mee beginnen) en dan de aardappels waar kind en manlief zo blij van worden… :doh:

Nasi van gisteren

Kip Siam

Bietjes

@gerda wrote:

Sennapen: wat is valess ??? wellicht typisch Nederlands en dat kent deze Belgische niet !

Gerda, Valess is de lekkerste en gezonde variatie op vlees, de ideale vleesvervanger. Gemaakt van verse zuivel en boordevol calcium en eiwitten.

Ik heb vandaag zin in wraps :drool:

@Mama van 2 spruitjes wrote:

@gerda wrote:

Gerda, Valess is de lekkerste en gezonde variatie op vlees, de ideale vleesvervanger. Gemaakt van verse zuivel en boordevol calcium en eiwitten.

Ik heb vandaag zin in wraps :drool:

thanks ! :-*

klinkt goed… als we bij schoonmama in Rotterdam op bezoek zijn, ga ik ff speuren - er is een Bas en een AH in haar buurt. Is dat daar verkrijgbaar???

Gerda

AH Weet ik zeker, Bas niet want die ligt hier niet in de buurt.