ik sta open voor suggesties. Si heeft de kinderen vandaag dus ik kan lekker voor mezelf koken.
Het is heel warm, dus ik zit te twijfelen aan een grote vanalles en nog wat salade, of een bak Ben & Jerry’s ijs.
wij hebben net soep( zelfgemaakte chinese groente soep)Een rundvleessalade en huzaren. En de rest had er een kipschnitzel bij ( die heb ik overgeslagen nu ik zo misselijk ben :shifty:
Verder hadden we nog ijs na.
wij zitten vandaag ook aan de zelfgemaakte soep :lol: maar dan kippensoep! :drool:
BBQ!!!
Aardappelgratin uit de oven, sperzieboontjes en boomstammetje.
@Nefarious wrote:
ik sta open voor suggesties. Si heeft de kinderen vandaag dus ik kan lekker voor mezelf koken.
Het is heel warm, dus ik zit te twijfelen aan een grote vanalles en nog wat salade, of een bak Ben & Jerry’s ijs.
Uiteindelijk is het pasta met broccoli, erwtjes, snijboontjes, sperzie boontjes, magere rook worst, en kaas saus.
nef wat een combi, met rookworst :lol:
Wij eten vandaag lekker simpel, stukje vlees uit de vriezer, aardappelen en witlof met ham en kaas voor hub en voor mij wat bloemkool.
@Mutsie86 wrote:
nef wat een combi, met rookworst :lol:
Wij eten vandaag lekker simpel, stukje vlees uit de vriezer, aardappelen en witlof met ham en kaas voor hub en voor mij wat bloemkool.
Rookworst gaat met alles! Ahahaha
In dunne plakjes gesneden was het heel lekker. De rookworst was een beloning vanwege de groene lading gezondheid in de pasta. :lol:
Of het restantje soep met brood en dan frutsel ik wat in elkaar (met vlees ensa) of ovenfriet, boontjes en vlees…
koude pastasalade
ben nu een aardappel salade aan het maken,
en zelfgemaakte sate-saus
en vanaaf gaat de bbq aan :lol:
Goulash met rijst,
maar ik geloof dat ik meer zin heb in bbq met pastasalade :shifty:
Ik moet werken dus ik heb pastasaus gemaakt.
Ik had eigenlijk
tartaar-rijst-broccoli
Maar heb echt geen zin om te koken, hubbie naar de winkel gestuurd en gaan nu lekker BBQ´en :drool:
Eigenlijk aardappelen met sla en lamsburger maar het wordt nu patat :shifty:
Piepers, broccoli en vissticks/lekkerbekjes uit de oven :wall:
Niet mijn idee maar een vriendje van Ryan is hier en hij mocht van mij kiezen :wall: :wall: :wall:
Had liever pastasalade gehad of zo
wij hebben net op bloemkool , aardappels en een boomstammetje :lol:
patatje speciaal met een kroket :oops:
dit weer schreeuwt om pastasalade. en aan die roep heb ik zonder morren voldaan.
Ik had de schreeuw ook gehoord en kon geen weerstand bieden :drool: