gisteren: aardappelen, ijsbergsla (met ei, zilveruitjes, augurk, mayo etc etc) en een kipfilete-a-la-minute
Vandaag: turkse pizza met gyros :drool:
zuurkoolbroodje met worst
wij gaan vanavond wokken :mrgreen:
vrienden van ons zijn 1 jaar getrouwd en uitgenodigd voor een etentje 8)
Griekse kofta, was best lekker!
Pikante röstirondjes uit de oven, rauwe witlofsalade met appel en peer, en ketjapkip. :drool:
@Thessa wrote:
, en zelfgemaakte zevenbladpesto (gisteren de volkstuin van zevenblad ontdaan LOL )was het lekker? heb ook wel eens gehoord dat het eetbaar is, en het toen wel eens gewoon rauw geprobeerd (mijn vader heeft aardig wat zevenblad verzameld in zijn tuin

hier ijsbergsla-stamppot met vegetarische shoarma
aardappels, sperciebonen, prei, cordonbluestick
gehaktballetjes, frietjes en courgette en de kinderen eten er komkommer bij
Macaroni
@fiep klophout wrote:
@Thessa wrote:, en zelfgemaakte zevenbladpesto (gisteren de volkstuin van zevenblad ontdaan LOL )was het lekker? heb ook wel eens gehoord dat het eetbaar is, en het toen wel eens gewoon rauw geprobeerd (mijn vader heeft aardig wat zevenblad verzameld in zijn tuin), maar veel meer dan ‘eetbaar’ vond ik het niet…
hier ijsbergsla-stamppot met vegetarische shoarma
Nou ik moet toegeven, knoflook en een goede olijfolie doen wonderen hoor

Hier was het vanavond pompoensoep
vanmiddag pannenkoeken en vanavond een boterham gegeten, waten nog al laat terug…
Falafelballetjes, spercibonen-uitje-knoflook-champignons, patatjes…
Verse rode kool, aardappelschijfjes, boomstammetje
Gisteren: gekookte aardappels, gehaktballetje en brocoli.
Vandaag: Kip Tandori (wereldgerecht) met sugar snaps en paprika :drool:
Groetjes
Geraspte gebakken knolselderij, wortel/appelsalade, gebakken portobello met crème fraîche, spinazie en zonnebloemzaden.
De mannen gebakken aardappels, broccoli/sperziebonen en een runderworstje.
De falafelballetjes vielen hier niet in de smaak…
:shifty:
@Madre wrote:
De falafelballetjes vielen hier niet in de smaak…
:shifty:
Nou ik zou met liefde af komen rijden hoor! :drool:
wij hebben broccoli tonijn taart gehad , jammm wat was dat lekker :drool: :drool: :drool:
Gisteren: aardappelschijfjes, stoofpeertjes, wortels en doperwtjes, gepaneerde snitzels en spareribs (aten bij mijn moeder)
Vandaag: aardappeltjes en gevuld kipfilet in de oven , soepje vooraf en een vruchtentaart als toetje, in de vorm van een hart. Hoezo uit eten met valentijn? Ik kook gewoon zelf :mrgreen: :drool:
Portobello met geitenkaas, bietjessalade, geroosterde worteltjes en quinoa, voor de mannen ipv portobello eendenborstfilet.