Wat eten we vandaag?

gisteren: aardappelen, ijsbergsla (met ei, zilveruitjes, augurk, mayo etc etc) en een kipfilete-a-la-minute

Vandaag: turkse pizza met gyros :drool:

zuurkoolbroodje met worst

wij gaan vanavond wokken :mrgreen:

vrienden van ons zijn 1 jaar getrouwd en uitgenodigd voor een etentje 8)

Griekse kofta, was best lekker!

Pikante röstirondjes uit de oven, rauwe witlofsalade met appel en peer, en ketjapkip. :drool:

@Thessa wrote:

, en zelfgemaakte zevenbladpesto (gisteren de volkstuin van zevenblad ontdaan LOL )
was het lekker? heb ook wel eens gehoord dat het eetbaar is, en het toen wel eens gewoon rauw geprobeerd (mijn vader heeft aardig wat zevenblad verzameld in zijn tuin :angel: ), maar veel meer dan ‘eetbaar’ vond ik het niet…

hier ijsbergsla-stamppot met vegetarische shoarma

aardappels, sperciebonen, prei, cordonbluestick

gehaktballetjes, frietjes en courgette en de kinderen eten er komkommer bij

Macaroni

@fiep klophout wrote:

@Thessa wrote:
, en zelfgemaakte zevenbladpesto (gisteren de volkstuin van zevenblad ontdaan LOL )
was het lekker? heb ook wel eens gehoord dat het eetbaar is, en het toen wel eens gewoon rauw geprobeerd (mijn vader heeft aardig wat zevenblad verzameld in zijn tuin :angel: ), maar veel meer dan ‘eetbaar’ vond ik het niet…

hier ijsbergsla-stamppot met vegetarische shoarma

Nou ik moet toegeven, knoflook en een goede olijfolie doen wonderen hoor :wink: Maar het wordt wel een smakelijk geheel samen, zal het recept even opzoeken :slight_smile:

Hier was het vanavond pompoensoep

vanmiddag pannenkoeken en vanavond een boterham gegeten, waten nog al laat terug…

Falafelballetjes, spercibonen-uitje-knoflook-champignons, patatjes…

Verse rode kool, aardappelschijfjes, boomstammetje

Gisteren: gekookte aardappels, gehaktballetje en brocoli.

Vandaag: Kip Tandori (wereldgerecht) met sugar snaps en paprika :drool:

Groetjes

Geraspte gebakken knolselderij, wortel/appelsalade, gebakken portobello met crème fraîche, spinazie en zonnebloemzaden.

De mannen gebakken aardappels, broccoli/sperziebonen en een runderworstje.

De falafelballetjes vielen hier niet in de smaak…

:shifty:

@Madre wrote:

De falafelballetjes vielen hier niet in de smaak…

:shifty:

Nou ik zou met liefde af komen rijden hoor! :drool:

wij hebben broccoli tonijn taart gehad , jammm wat was dat lekker :drool: :drool: :drool:

Gisteren: aardappelschijfjes, stoofpeertjes, wortels en doperwtjes, gepaneerde snitzels en spareribs (aten bij mijn moeder)

Vandaag: aardappeltjes en gevuld kipfilet in de oven , soepje vooraf en een vruchtentaart als toetje, in de vorm van een hart. Hoezo uit eten met valentijn? Ik kook gewoon zelf :mrgreen: :drool:

Portobello met geitenkaas, bietjessalade, geroosterde worteltjes en quinoa, voor de mannen ipv portobello eendenborstfilet.