macaroni met rode saus en salade.
Gevulde groene kool bladeren met daarin een mengsel van appel en cashewnoten, overgoten met zelfgemaakt kerriesaus uit de oven. Rijst erbij en de mannen nog een stukje zalm.
Aardappelpuree met rode kool en vis.
aardappelpuree met uitjes en tomaatjes, bloemkool en een vega schnitzel
Ik maak vanavond vega macaroni met een goed gevulde salade, ik krijg vandaag m’n verjaardagsvisite en dit is lekker en makkelijk met mensen die mee eten. :mrgreen:
ik kliekje zuurkool en hub een kliekje witlofschotel (uit de oven)…
daylian eet met allebei wel wat hapjes mee… en evert is bij zijn vader…
Wraps gevuld met mexicaanse bonenschotel van HAK met gehakt er doorheen en wat ananas :drool:
Melinda krijgt wat rijst bij die bonenschotel die lust geen wraps
Kip met champignons en dragon uit de Actifry
Zuurkoolstamppotje met vegaworstjes voor mij en de mannen eten frietjes met kip.
Vanavond krijgen we gasten, manlief maakt een Amerikaans menu met allemaal kleine gerechtjes: gefrituurde uiringen, minibroodje hamburger, chicken wings, Jack Daniels spareribs met coleslaw en als nagerecht sweet potato pie. Alles homemade of course! 8)
broccolie in bladerdeeg
een indiase curry met kikkererwten en mango, rijst en samosa’s uit de oven.
Hier vanavond bloemkool, gepofte zoete aardappel met knoflookboter en falafelballetjes.
Vanavond; Spinazie met tilapia filet (voor mij en kids) en kipfilet (voor papa) met pijnboompitjes en ricotta kaas
Morgen; Ham/kaas/prei stamppotje
Spinazie met aardappels en vissticks.
Tomatensoep met stokbrood en kruidenboter :drool: (Die kant en klare stokbrood van de Lidl)
rijst met groentemix en pangasius filet en vissaus
Stamppot rauwe andijvie met mosterd en een verse worst.
broodje filet american met ei en peper
wij eten tussen de middag altijd warm :mrgreen:
@Mex wrote:
Vanavond krijgen we gasten, manlief maakt een Amerikaans menu met allemaal kleine gerechtjes: gefrituurde uiringen, minibroodje hamburger, chicken wings, Jack Daniels spareribs met coleslaw en als nagerecht sweet potato pie. Alles homemade of course! 8)
ohwww lekker!!! :drool: :drool:
Wij zouden hutspot eten, maar ben vergeten aardappelen te kopen. En geen zin om alleen voor een zak aardappelen naar de super te gaan. Dus snel een tomaat groenten soepje gemaakt met rookworst broodjes.