Wat eten we vandaag?

k weet het nog niet. Ik heb werkelijk waar nergens zin in de laatste tijd. Arme hub, die moet nu zelf eten gaan verzinnen :mrgreen:

wij gaan met z’n 3tjes gourmetten :slight_smile: ben benieuwd hoelang hail het volhoudt :mrgreen: en anders even wachten tot ze op bed ligt

spaghetti vanavond

gisteren werd het chinees.

Vandaag rundvleessoep met een krokante snitzel.

Bruine bonen met kip en rijst (op z’n surinaams) :drool:

spagetti

Hub heeft een etentje vanavond dus dan eten dochterlief en moi een pizza.

Ik heb echt geeen idee. Ik vind dat zo’n vervelend kwaaltje, heb echt nergens zin in, wordt snel misselijk van de luchtjes en kook het liefst gewoon maar niet.

Hier vanavond gevulde groene kool bladeren (gevuld met een mengsel van appel en cashewnootjes) met daarover heen kerriesaus (homemade) en daarbij rijst. Heb er nu al trek in :drool:

Hier zijn het pannekoeken vanavond.

Ik liep in de winkel en kreeg er spontaan trek in. :oops: :slight_smile:

@Lune wrote:

Ik heb echt geeen idee. Ik vind dat zo’n vervelend kwaaltje, heb echt nergens zin in, wordt snel misselijk van de luchtjes en kook het liefst gewoon maar niet.

ik heb hier volgens mij de eerste maanden van mijn zwangerschap ook amper gereageerd omdat het iig niet van harte ging. Had niet zoveel weerzin als jij beschrijft, maar de lol voor het koken had ik ook zeker niet.

sterkte!

zo raar he, dat iedereen weer anders op eten reageert. Ik kan gerust alles koken, maar opeten, nee dan loop ik te kokhalzen.

Wij eten vandaag penne met gehakt en saus. Dat krijg ik er wel in :mrgreen:

Gewoon… Gebakken aardappeltjes met sla en een biefstukje

Hete bliksem

Chinees

patatjes :drool:

Gisteren: groentensoep met een kipsnitzel.

Vandaag: hele kip uit de oven, patat en een potje groenten.

varkenshaasje, pommes duchesses en boontjes

spaghetti met spinazie en hollandsche roerbak groenten en panga filet er doorheen :drool:

Gebakken krieltjes, spruitjesgratin met gruyere en biefstuk