@ Lune,
Je kan inderdaad het desem zelf maken en dan ben je een week bezig, maar bij de biologische winkel vond ik een soort poedertje waardoor je eigenlijk meteen kan bakken en niet zelf dat desem hoef te maken, erg handig dus
zeker, ik wist niet dat dat bestond
Ik heb een keer met een collega een poging gedaan maar het was echt niet te eten :roll:
Snert. :drool:
met als toet zelfgebakken appeltaart. :drool:
Gisteren risotto, vandaag zelfgemaakte pizza
Boerenkool met spekjes en worst
bloemkool met gebakken aardappels en een kaasburger
zeemeermin, at je bij mij? :mrgreen:
Naja hub had gisteren iets anders gemaakt dan wat ik in mijn hoofd had. Hij had tomatensoep gemaakt, hollandse aardappelschotel, bloemkool en dan de beenham.
Eten we vandaag de rest van de bloemkool maar op met aardappelen en een snitzel.
gisteren voor het eerst gehad dat eten mij erg tegenstond, dus ben benieuwd of het eten vanavond mij beter smaakt :mrgreen:
Lune: als je dichterbij had gewoont had ik met alle liefde eten voor je willen maken! Ik ben nog niet :sick:
vandaag word het nasi :drool:
De bedoeling was hier ook nasi… Blijk ik geen rijst meer te hebben :wall:
Nu vandaag pannekoeken en morgen nasi :drool:
Groententaart met broccoli, paddenstoelen en vegaspekjes. En groene salade erbij.
@Thessa wrote:
Groententaart met broccoli, paddenstoelen en vegaspekjes. En groene salade erbij.
klinkt lekker !
receptje ???

liefs
Gerda
Ovenschotel met spinazie en gehakt
boerenkool
ovenschotel met aardappeltjes, worteltjes boursin en kaas.
gegratineerde zalm met Mash en sercieboontjes
gepofte zoete aardappel met knoflookboter, gestoomde broccoli en een stukje zalm.
Verse pittig/zoete tomatensoep en een vers gebakken tomaten broodje…
Spaghetti
stamppot wortelen met een rookworstje :drool:
gratin dauphinois, boontjes en ongepaneerde schnitzel. Mmmmm :drool: