Wat eten we vandaag?

beef chimichurri, met gebakken aardappeltjes, rijst, erwtjes en nog iets extra van groente

gekookte aradappels, stoofpeertjes en een kipsnitzel

gisteren een sla-stamppotje met vega shoarma-vlees. vandaag couscous met kikkererwten en geroosterde pompoen.

Uiensoep en boerenkool

ik maak verse erwtensoep…Daar heb ik nou al weken trek in… Staat nu lekker te trekken

ooh ik word de laatste dagen echt spontaan nog misselijker als ik hier lees.

Ligt niet aan jullie menu’s hoor :wink: Zelfs dingen als erwtensoep die ik normaal heerlijk vind krijg ik t nu benauwd van. Lastig met koken ook!

Vandaag wordt het hier bami met ei. Ik dacht dat is iig snel klaar, sta ik niet te lang met mn neus in die lucht.

@Lune wrote:

Ligt niet aan jullie menu’s hoor :wink: Zelfs dingen als erwtensoep die ik normaal heerlijk vind krijg ik t nu benauwd van. Lastig met koken ook!

Vandaag wordt het hier bami met ei. Ik dacht dat is iig snel klaar, sta ik niet te lang met mn neus in die lucht.

Herkenbaar!

Hier normaal op dinsdag altijd bami…van de chinees, omdat ik dan werk en laat thuis ben. Nu heb ik gisteren al gewerkt en gekookt, dus vandaag hamburgers met gebakken krieltjes en salade…

Lune: vaak helpt het om eerder op de middag te koken/voor te bereiden, voor mij toen althans wel, dan kon ik er beter tegen…helaas lukt het koken me nu wel, maar het opeten :sick:

oh dat is ook niks he, tenminste, ik merk wel dat ik echt voedsel nodig heb om een beetje te kunnen fietsen enzo.

Ik kook hier juist laat laatste tijd omdat het dan wat zakt, arme kinders liggen dus veel te laat op bed de afgelopen week :roll:

Gevulde paprika, sla en komkommer

@janet76 wrote:

Mag ik vragen hoe jij je paprika’s vult? :oops:

@Diana1980 wrote:

@janet76 wrote:

Vanavond met rijst, kipfilet, champignons en lente ui

Maar doe ook wel eens met aardappelpuree, creme fraice, lente ui, geraspte kaas o ja en gedroogde tomaatjes :smiley:

@janet76 wrote:

@Diana1980 wrote:
@janet76 wrote:

Maar doe ook wel eens met aardappelpuree, creme fraice, lente ui, geraspte kaas o ja en gedroogde tomaatjes :smiley:

Klinkt heerlijk, die kende ik nog niet, bedankt voor de tip. :wink:

@Diana1980 wrote:

@janet76 wrote:
@Diana1980 wrote:
@janet76 wrote:

Klinkt heerlijk, die kende ik nog niet, bedankt voor de tip. :wink:

Ben ik ook wel erg benieuwd hoe jij ze dan maakt ?

Gevulde Paprika maak ik altijd met spinazie en geitenkaas.

En serveer ik met macaroni of rijst.

@Lune wrote:

Heel erg herkenbaar. Heb ook niet van mijn erwtensoep kunnen genieten :cry: Ik ben ook "maar"200 gram aangekomen deze zwangerschap nadat ik 2 kilo ben afgevallen. Eten is de laatste tijd ook echt CRIME geweest…

Maar als ik hier de lekkere dingen lees :drool: krijg ik echt trek…

vanavond lasagna :drool:

Gemarineerde kipfilet, maiskoekjes en gepofte aardappels.

Vanavond een verassing, ik eet bij mijn schoonmoeder en de oma van mijn man…

Wij eten vegetarisch vandaag: Bloemkoolcurry met cashewnoten :drool:

@Madre wrote:

Gemarineerde kipfilet, maiskoekjes en gepofte aardappels.

Change of plans, want we gaan een boom halen vanmiddag:

Pasta…Lekker makkelijk en goed van te voren maakbaar.