Wat eten we vandaag?

@mereltje85 wrote:

aardappels, witlof uit de oven en boerengehaktrollen




:lol: In de aanbieding bij de C1000 :lol: wij ook dus…

Turks brood met gyros, sla en knof saus!!! :drool:

in bouillon gekookte gemengde granen en rijst

prei en groene kool geroerbakt in sajoer

varkensfiletreepjes in een pittige roerbaksaus met kerrie, pepertjes en gember



smulluh :drool:

Spagetti.

Verse macaronie gekregen van de buurvrouw :mrgreen:

Broccoli met sausje en worst met gebakken aardappelpartjes.

Bloemkool overschotel

Tomaten-groentensoep met ballen en broodjes uit de oven, met kruidenboter :drool:

Beenhammetje besmeerd met honing & mosterd. Met opgebakken aardappels en erwtjes.

Ik las boterhammetje, ipv beenhammetje, ik vond het al zo typisch :lol:

Tot het kwartje viel :roll:

Komt gewoon omdat ik het niet ken denk ik.



We eten vanavond couscous met wortel, pompoen, zoete aardappel en prei.

Aardappelpartjes met sperziebonen en een kipschnitzel.

ik kan niet koken omdat mijn keuken even vol met puin ligt, dus ik heb pizza’s gehaald.

@Mutsie86 wrote:

ik kan niet koken omdat mijn keuken even vol met puin ligt, dus ik heb pizza’s gehaald.




dag twee zonder keuken, maar vertik het om wéér af haal eten te eten dus ik maak wat warm in de party pan. Of kipreepjes met een broodje of shoarma met een broodje.

Hm balen zeg! Lijkt me best lastig. Hoe lang gaat het duren?



Wij eten vanavond tortilla’s met bonen, gehakt, paprika, tomaat, kaas en guacemole!

@Lune wrote:

Ik las boterhammetje, ipv beenhammetje, ik vond het al zo typisch :lol:

.




:lol: :mrgreen:



Vanavond spaghetti

Rendang, ora ari, kentang en rijst. Heb ik wat te doen vanmiddag :lol: (lees: koken!)

@Lune wrote:

Hm balen zeg! Lijkt me best lastig. Hoe lang gaat het duren?



Wij eten vanavond tortilla’s met bonen, gehakt, paprika, tomaat, kaas en guacemole!




Vandaag kan ik weer koken :dance: Heeft gelukkig maar twee dagen geduurd. Gisteren broodje shoarma gegeten uiteindelijk, ging echt makkelijk in de party pan. Als ik dat geweten had :mrgreen: had ik woensdag niet eens pizza gehaald maar goed, voor de volgende keer :lol:



Vandaag eten we dus iets gezonds! Groenten, aardappelen en een kipfilet

Fijn, dat valt mee twee dagen!



Wij eten restjes couscous/tortillaprut.

hmm juis wat eten we vandaag… elke dag een ramp want ik ben niet zon eter… vooral nu niet sinds ik zwanger ben… alle kruidig eten of sterk ruikend eten zoals shoarma (wat heb ik daar zin in zeg met veel knof saus) en pasta of lasagna, maar het idee dat ik het ga ruiken :sick:



en dan heb ik wel gewoon zin in aardappelpuree met groente en een stuk vlees maar geen zin om te koken…



en toen zag ik chinees staan… heb wel zin in een bak bami van de chinees… ff manlief lief aankijken



iemand nog andere lekkere tips voor wat ik van de week kan maken, gewoon lekker en niet te zwaar of gekruid… denk morgen eigengemaakt snert

Ik kon in allebei mijn zwangerschappen ook geen shoarma eten… het woord alleen al liet me kokhalzen :drool:

Vet eten daarentegen (friet, frikadel, je kent t wel ;)) ging er iets te goed in :lol: :roll:



Wij eten vanavond de spaghetti die ik gisteren eigenlijk wilde doen. Maar Kaylee had gisteren meer zin in zuurkoolstamp met rookworst :slight_smile: