Wat eten we vandaag???? Deel 2!

sate burger met aardappels en spinazie

brocolli met kerriesaus, gekruide krieltjes en beeflapjes

varkenshaasje in championsaus, sperziebonen en aardappeltjes uit de oven :drool:

Shoarma

zelfgemaakte tomatensoep met ciabattabrood

Groenten-krieltjes-kippakketjes uit de oven :drool:

Zelfgemaakte kipburgers met salade.



Liefs Moirah

rode kool, burgers, aardappels

Macaroni

Bloemkool-gehaktschotel (met ook nog tomaten, champignons, ui, witte saus) en opgebakken aardappels.

Gebakken aardappeltjes met een visburger voor mij en de kids en voor manlief 2 gehaktballen.

En een lekker salade daarbij.

Lasagne met salade

heeft iemand misschien een iedee wat heel makkelijk en simplem klaar te maken is kwa eten vanmiddag. heb morgen de bruiloft van me broertje dus we vertrekken vanacvond al en met al het geregel is er geen tijd om te koken.



heb eigenlijk geen tijd om te koken maar kan niks verzinnen.



soep hebben we van de week al gegeten zondag eten bij me meoder al broodjes knakwordt en pannekoeken kant en klaar vindt ik minder



iemand nog meer ideetjes ?

@ilsederooy wrote:

heeft iemand misschien een iedee wat heel makkelijk en simplem klaar te maken is kwa eten vanmiddag. heb morgen de bruiloft van me broertje dus we vertrekken vanacvond al en met al het geregel is er geen tijd om te koken.



heb eigenlijk geen tijd om te koken maar kan niks verzinnen.



soep hebben we van de week al gegeten zondag eten bij me meoder al broodjes knakwordt en pannekoeken kant en klaar vindt ik minder



iemand nog meer ideetjes ?




Pizza?

@ilsederooy wrote:

heeft iemand misschien een iedee wat heel makkelijk en simplem klaar te maken is kwa eten vanmiddag. heb morgen de bruiloft van me broertje dus we vertrekken vanacvond al en met al het geregel is er geen tijd om te koken.



heb eigenlijk geen tijd om te koken maar kan niks verzinnen.



soep hebben we van de week al gegeten zondag eten bij me meoder al broodjes knakwordt en pannekoeken kant en klaar vindt ik minder



iemand nog meer ideetjes ?






-broodje gezond

-broodje shoarma

-Zak gebakken aardappelen uit diepvries met van alles erdoor heen.

-bruine bonen met appelmoes

patat wokgroente kaassoufle en een hamburger

Kip siam

spinazie a la creme met een eitje

wij eten vandaag macaronie.



snel en makkelijk is: stampot rauwe andijvie met spekjes (en dan gemaakt met aardappelpuree)

Roerbakgroenten, reepjes kipfilet en zilvervliesrijst.