Wat eet jij vandaag?

Dit is zo’n geweldig topic om inspiratie op te doen:D. Ik zal ook eens mij bijdrage gaan leveren :wink:.

Hier staat vanavond TJAP TJOI MET WITTE RIJST op tafel!

Paella!

macaroni met zelfgemaakte gehaktkruiden saus en mozzarella :drool:

pastasalade met gerookte kip :drool:

Ik at alleen (hubbie was weg) Kids hadden snel gegeten na thuiskoms van het kdv (darna badderen en te bed). Toen moest ik zelf nog wat eten… Ik had nog een afbakstokbroodje en er lag nog gerookte zalm (eigenlijk voor bij de pasta) maar ik heb het lekker op sneetjes stokbrood gedaan met een ‘sausje’ van olijfolie, citroensap en dille :drool:

Gisteren versgemaakte tomaten groentensoep met stokbrood . Ik was jarig dus dat is dan wel handig om tussendoor te eten.

Vandaag eten we aardappels met witlofsalade met een volgens schoonma heerlijk stukje vlees. Was gisteren even bij de makro en daar hadden ze coburgercrosaints (als ik het goed heb) met daarin ook nog kaas…ben erg benieuwd !

rijst, wokgroentjes en cordon bleu.

liefs

Gerda

zelf gemaakt bami, met varkenslvees reepjes gemarineerd in zoete sojasaus. Vooral veel knoflook, een uitje een preitje en reepjes ei erdoor heen! :drool:

spaghetti

Macaroni :drool:

En feliciteerd daantje nog voor haar verjaardag gisteren!

Ik heb net op de markt lekkerbekjes gehaald, daar eten we aardappelen, sla en brocoli bij. En als toet fruit…

broccoliquiche met safraanrijst ( :think: misschien doe ik er nog wel doperwten door of nootjes oh nee pijnboompitjes die moe’k nog ergens hebben :slight_smile: )met rauwkostsalade en misschien nog iets, heb zin en tijd :shifty: :mrgreen:

@Madre wrote:

Ik heb net op de markt lekkerbekjes gehaald, daar eten we aardappelen, sla en brocoli bij. En als toet fruit…

lekker zeg!! hoe behoud je die krokant dan? of bak je ze na in de oven?

@Claudie23 wrote:

@Madre wrote:

lekker zeg!! hoe behoud je die krokant dan? of bak je ze na in de oven?

in de koekenpan zonder boter of olie

Rijst…tartaartje en paprika, uien en champignonsprutje…

Mijn 2 oudsten eten bij oma en mijn toetje mag voorlopig alleen waterijsjes…

broccoli met kippetje en aardappelen

Aardappelpuree, verse spercieboontjes met ui en spekjes en een varkenslapje gemarineerd

aardappelen,vlees en sperziebonen

Witlof met ham, kaas en aardappelpuree uit de oven

Wij eten hier niets…

allebei buikgriep gekregen.

(naja een beschuitje ging er net wel in)