aardappeltjes, kipsnitzel, rauwe witlofsalade :drool:
Ik gekookte piepers en sperzieboontjes en een boomstammetje! Vriendlief niks want die is ziek.
Aardappels, bietjes en kip!
Worteltjes,aardappelen en vissticks :drool:
Ooit heeft een surinaamse vrouwtje bij ons een nasi gemaakt (volgens was ze surinaams)
ik ga dus die nasi weer maken is met kip mais en cocos poeder en was gember erg lekker, mijn vriend vind het well lekker maar moet er een sausje bij anders is het te droog voor hem, echter heb ik het geluk vandaag eet alleen dus kan lekker mijn gang gaan
Wij eten vandaag pannekoeken. Ben erg benieuwd naar het gezicht van Evy die krijgt ze voor de eerste keer.
nasi
hmmm pannenkoeken :drool:
aardappelen, worteltjes en erwtjes met kalkoengebraad :drool:
liefs
Gerda
vis met champignons met rijst en salade :drool:
asperges
Andijviestampot met kaas
Lucas en Pepijn eten pannenkoeken
Wij eten gebakken aardappelschijfjes met doperwtjes en een saucijsje
@Daantje77 wrote:
Wij eten vandaag pannekoeken. Ben erg benieuwd naar het gezicht van Evy die krijgt ze voor de eerste keer.Maak je ze dan wel zelf?, want als je ze uit een pak maakt zit daar veel te veel zout in en dat is niet goed voor kindjes onder de 1 jaar.![]()
pannenkoeken
gisteren chapati’s gevuld met mengsel van spinazie met kruidenkaas, pijnboompitjes, champies en knoflook.
en nu staat er een ovenschotel in de oven met bloemkool en kerstomaatjes en aardappel en prei.
Daantje77 schreef:en officieel moet je ze dan dus ook met bv of opvolgmelk maken. (op dat bijstere idee kwam ik pas nadat ik um al twee keer gewoon pannekoeken had gegeven... :oops: )
Wij eten vandaag pannekoeken. Ben erg benieuwd naar het gezicht van Evy die krijgt ze voor de eerste keer.
----
Maak je ze dan wel zelf?, want als je ze uit een pak maakt zit daar veel te veel zout in en dat is niet goed voor kindjes onder de 1 jaar.
pasta shoarma
hier net lekker aardappeltjes met bloemkool en saucijsjes op… mjam mjam…
Daantje77 schreef:en officieel moet je ze dan dus ook met bv of opvolgmelk maken. (op dat bijstere idee kwam ik pas nadat ik um al twee keer gewoon pannekoeken had gegeven... :oops: )[/quote]
----
Maak je ze dan wel zelf?, want als je ze uit een pak maakt zit daar veel te veel zout in en dat is niet goed voor kindjes onder de 1 jaar.
Heb ze wel zelf gemaakt met tarwemeel maar niet met bv. Krijg niks meer gekolft dus helaas.
Vandaag heb ik falafel gegeten, mijn man broodjes hamburger en Evy aardappel met rode bietjes . Vond ze ook erg lekker !
spagetti !!!
liefs
Gerda
Papa heeft een uitje van zijn werk en daarna gaan ze uit eten.
Daarom mocht Ylana de plaatpizza zelf bedekken
Ze heeft er talent voor, hij was héérlijk!!! :drool:
Wij hebben taggiatelle met chapignonneroomsaus gegeten :drool: