Wat doe jij..(oftewel HELP suze de avond door!)

@nannietje wrote:

Spelletjes! :mrgreen:

kijk eens bij zylom, daar kun je spelletjes downloaden en een uur spelen, daarna moet je ze kopen. Heeeeeel vervelend dat er iedere week nieuwe spelletjes (en LEUK!!) uitkomen :liar:



Je kunt nu ook gratis (en legaal!!) blijvende spellen downloaden. Mennn, mega verslavend hoor!



Succes vandaag.



(ik ga verder strijken, de manden komen niet leeg zo :oops: )




Die tip had ik ook al gegeven :wink: :mrgreen:



Maar je hoeft ze niet te kopen hoor, gewoon via een ander programmaatje downloaden :dance:

@nannietje wrote:

Spelletjes! :mrgreen:





Maar je hoeft ze niet te kopen hoor, gewoon via een ander programmaatje downloaden :dance:




Waar, hoe, kost dat programmaatje centjes, ik wil alles weten, want ben verslaafd aan Zylom!!!

Ik ben niet zo’n spelletjes fanaat want ik win het nooit!



Ik speur nu het net af naar neutrale babykleertjes…



En inderdaad een packard bell laptop :thumbdown:

:mrgreen:

Ik weet niet of ik die namen hier neer mag zetten, maar opt moment heb ik Shareaza waar ik mee download.



Maar big fish games zijn ook erg leuk en verslavend om te doen.

Leentje, als je wil :angel: stuur eens een pbtje met het linkje dat je geplaatst had? 8)

Enne, tis weer aaaaavond :dance:

@Suuzeke wrote:

maar ik weet het geslacht nog niet en da’s stom :lol:




:think: :think: Ik denk een meisje…is het eerste wat er in me op komt! :inlove: :inlove: :inlove:

@LovelyEllen wrote:

@Suuzeke wrote:
maar ik weet het geslacht nog niet en da’s stom :lol:




:think: :think: Ik denk een meisje…is het eerste wat er in me op komt! :inlove: :inlove: :inlove:




Ja… :inlove:

dat hoop ik heulemaal niet hoor stiekem enzo… :liar:

@Bagheera wrote:

Ik weet niet of ik die namen hier neer mag zetten, maar opt moment heb ik Shareaza waar ik mee download.



Maar big fish games zijn ook erg leuk en verslavend om te doen.




Hihi, had in m’n enthousiasme niet gelezen dat je ook al die tip had gegeven. :mrgreen:

Gaaf he, ik koop ze ook nooit, maar zat laatst wel te denken aan een funpass…maar nu ik lees dat jij ze via een andere weg download :dance: :clap:



Wat is Shareaza precies? Gaat dat makkelijk? En is het dan wel onbeperkt?

@nannietje wrote:

@Bagheera wrote:
Ik weet niet of ik die namen hier neer mag zetten, maar opt moment heb ik Shareaza waar ik mee download.



Maar big fish games zijn ook erg leuk en verslavend om te doen.




Hihi, had in m’n enthousiasme niet gelezen dat je ook al die tip had gegeven. :mrgreen:

Gaaf he, ik koop ze ook nooit, maar zat laatst wel te denken aan een funpass…maar nu ik lees dat jij ze via een andere weg download :dance: :clap:



Wat is Shareaza precies? Gaat dat makkelijk? En is het dan wel onbeperkt?




Geeft niks hoor, het zijn ook zulke leuke en verslavende spellen! :dance: :mrgreen:



Als ik ze download is het meestal wel onbeperkt, maar soms heb ik er wel eens een spel tussen zitten wat dan ook na een uur al “op” is.



Je moet wel goed kijken wat je aanklikt, niet zomaar vanalles aanklikken met diezelfde naam.

De spellen die ik download, staan in een “ZIP” file en ik download ze ook alleen als er “crack” en/of “serial(key)” achter staat.



En dan is het vaak een kwestie van unzippen, installeren en het nummer (serial code) invoeren.




En dan nog heb ik er soms spellen tussen zitten die niet werken of waar toch geen serial key bij zit, dus verwijderen en opnieuw aan de slag.



Je moet er wel iets voor over hebben :wink: