kokken
wat doe je als je je vinger hebt verbrand
gillen
wat doe je als er een spin op je wc zit
hub roepen om de spin weg te halen of door trekken :silenced:
je veel geld wint
een boerderij kopen
wat doe je als je doodmoe bent maar geen slaap hebt
toch proberen
wat doe je als je kind begint te huilen zodra ze je ziet
:think: mij af vragen hoe dat nu kan
Wat doe je als het hele gezin aan de antibiotica kuur zit en je vanmiddag op vakantie gaat?
kuur meenemen
wat doe je als je veel teveel mee wilt nemen op vakantie
gewoon meenemen (doen wij nu ook weer hihihi :oops: ) tot de auto Echt te vol zit
Wat doe je als je de paracetamol hebt ingepakt en eigenlijk wel veel pijn hebt?
nog meer paras nemen
wat doe je als je graag van kaboutertje wil weten of ze net als ik ook op wintersport gaat
gewoon vragen, zodat zij kan zeggen dat dit niet het geval is, dat ze gewoon naar een hotel in Egmond aan zee gaat met man en kindjes!
Wat als de baby ligt te slapen maar je over 3 kwartier naar de PSZ moet om je zoon op te halen?
haha ik moet ook zo naar de psz toe, ja ik zeg dan tegen de buuf dat ik even weg ben en fenna thuis heb
wat doe je als je ziet dat je dochter de teletubbieplaatjes van haar loop kar zit af te peuteren
foto maken :inlove:
wat doe je als je een heeeeeerlijk liedje hoort op de radio, eigenlijk hard wilt mee zingen en dansen, maar hele grote huiskamer ramen hebt en half nederland net NU voor JOUW huis langs komt wandelen?
whahaha daar trek ik me nooit iets van aan
wat doe je als je dochter dat net alle teletubie stickers van haar lopkar heeft afgehaald, ze nu op het raam plakt
zeggen dat dat niet mag
Wat doe je als je je verveeld?
spelen met teletubbiestickers :mrgreen:
wat doe je als je NU naar school moet maar je zus in je oor zit te tetteren aan de tel!
ophangen!
wat doe je als je naar school moet maar je jongste slaapt nog?
de buuf zeggen dat je even weg bent
wat doe je als je nergens geen zin in hebt
(buuf is er ook niet…)
lekker niks doen.
wat doe je als je niks in huis hebt maar geen tijd en zin hebt om boodschappen te doen?
op rantsoen
wat doe je als je dochter je de oren van je kop aflult
oordoppen in
wat doe je als de kids naar buiten willen omdat het mooi weer is maar je echt geen zin hebt…