Wat begint straks weer ? (tv)

expeditie robinson :thumbup:

so you think you can dance!

Help red mijn vakantie!

• Expeditie Robinson
  • Het blok (hoop ik)
  • GTST
  • Deperate Housewives (vorige week begonnen)

Dat zijn de dingen die ik altijd kijk.

Gooische vrouwen is ook leuk, heb alleen het seizoen hiervoor gemist… :?

Oja, en voor de Desperate housewives kijkers, vorig seizoen kwam ik er te laat achter dat het begonnen was dus heb een deel gemist.

Die man van Edie, Dave, wat is daar mee?

Ik heb helemaal gemist dat hij in de serie kwam.

Ik weet dat hij het op Mike gemunt heeft (zijn verhaal kan ik overigens ook niet helemaal volgen).

@veertje wrote:

@sase0507 wrote:
@veertje wrote:
EPR, vond ik erg leuk, totdat ik hoorde hoe het er werkelijk daar aan toe gaat… :S

quote]

hoe dan??? :oops: evt in spoiler :wink: ben niet nieuwschierig :liar: :liar: :liar:

De eerste dagen bijvoorbeeld hang je maar een beetje rond.

Er zijn wel mensen die Zelf op eigen houtje op onderzoek uit gaan en dan maar hopen dat toevallig iemand van het camera team zin heeft om je te volgen. Eigenlijk wordt er veelal gewoon gefilmd wanneer het de crew uitkomt, waardoor ecte spanning en sensatie gemist word. Ook worden mensen echt als een bepaals type neergezet. Daarmee bedoel ik dat ze bij 1 iemand net alle brutale stukjes uitzenden, of alleen de luier stukjes ect. Hun maken een type van je en passen hun beeld materiaal hier aan aan.

Over welke serie gaat dit?

@Anneke wrote:

- Expeditie Robinson
  • Het blok (hoop ik)
  • GTST
  • Deperate Housewives (vorige week begonnen)

Dat zijn de dingen die ik altijd kijk.

Gooische vrouwen is ook leuk, heb alleen het seizoen hiervoor gemist… :?

Oja, en voor de Desperate housewives kijkers, vorig seizoen kwam ik er te laat achter dat het begonnen was dus heb een deel gemist.

Die man van Edie, Dave, wat is daar mee?

Ik heb helemaal gemist dat hij in de serie kwam.

Ik weet dat hij het op Mike gemunt heeft (zijn verhaal kan ik overigens ook niet helemaal volgen).

Wij kijken echt precies dezelfde programmaas :shock: , en ook ik heb het gehele vorige seizoen van gooische vrouwen gemist.

Hub moet hem nog steeds eens downloaden voor me.

Desparete housewives, ik weet ook niet helemaal meer waar het is geeindigd, moet ik eerlijk zeggen.

Weet alleen dat die vent een enorme creep is/was.

Het probleem is volgens mij dat net 5 altijd op de helft van een seizoen ermee stopt, dus dan ben je weer alles kwijt.

Gelukkig kan ook deze serie gewoon gedownload worden :thumbup: :wink:

@joseetje wrote:

@veertje wrote:
@sase0507 wrote:
@veertje wrote:
EPR, vond ik erg leuk, totdat ik hoorde hoe het er werkelijk daar aan toe gaat… :S

quote]

hoe dan??? :oops: evt in spoiler :wink: ben niet nieuwschierig :liar: :liar: :liar:

De eerste dagen bijvoorbeeld hang je maar een beetje rond.

Er zijn wel mensen die Zelf op eigen houtje op onderzoek uit gaan en dan maar hopen dat toevallig iemand van het camera team zin heeft om je te volgen. Eigenlijk wordt er veelal gewoon gefilmd wanneer het de crew uitkomt, waardoor ecte spanning en sensatie gemist word. Ook worden mensen echt als een bepaals type neergezet. Daarmee bedoel ik dat ze bij 1 iemand net alle brutale stukjes uitzenden, of alleen de luier stukjes ect. Hun maken een type van je en passen hun beeld materiaal hier aan aan.

Over welke serie gaat dit?

Ik vroeg me het ook al af :think:

EPR = expeditie robinson, lijkt me

@Marieke_5000 wrote:

@Mutsie86 wrote:
@Marieke_5000 wrote:
En komen er van Bones niet ook nieuwe afleveringen :think:

Dat zou leuk zijn :smiley:

Nou inderdaad, het is toen gestopt nadat hij bijkwam van die operatie en niet meer wist wie Bones was volgens mij.

Daarna herhalingen.

Dat was het amerikaanse seizoen van Bones :wink:

op TV.com kan je alles nalezen en kijken wanneer de series in de US weer starten!

@D. wrote:

Het duurde ook even voor ik dat door had.

Ik hoop op nieuwe afleveringen van medium.

Wereld draait door vind ik ook wel fijn als dit weer begint, kindjes op bed en dan daar even lekker naar kijken en weer bij zijn.

Ik kijk ONM… :oops: begint maandag weer.

ik ben blij als pauw en witteman er weer zijn. Ik vind dat echt een fijn timeslot, ben nu al zelfs blij dat knevel en de brink weer uitzenden op die tijd. :shifty:

verder kijk ik al die dingen niet die hier genoemd worden. Volg nu Mad Men en wacht op een volgende serie die me kan boeien…

71 graden noord begint ook weer binnenkort.

En wordt het ook niet weer een keertje tijd voor wie is de mol?

Expeditie robinson ga ik zeker kijken, want er doet iemand mee die ik ken.

de zomer voorbij met jan smit nick en simon en de 3 j’s :mrgreen:

mag ik graag kijken

Weet iemand of we hier in nl alle seizoenen van de Gillmore Girls al hebben uitgezonden? Ik heb namelijk het idee dat dat zomaar ineens stopte :cry:. Dat zou ik zo graag nog weer willen zien :D.

@Bella wrote:

@D. wrote:

Het duurde ook even voor ik dat door had.

Ik hoop op nieuwe afleveringen van medium.

Wereld draait door vind ik ook wel fijn als dit weer begint, kindjes op bed en dan daar even lekker naar kijken en weer bij zijn.

Dat wordt toch nooit met EPR afgekort?

Ik ken een van de winnaars hiervan via via, en die had het ook altijd over ER.

Zal mij trouwens benieuwen hoe dat is zonder Ernst Paul

@mamma van sharondenise wrote:

vanaf maandag weer iedere avond de wereld draait door met Mathijs van Nieuwkerk op ned 3.

Oh ja, helemaal vergeten :liar:

Wij gaan maandag naar de opnames!

Zal ik een button opdoen met K.o.k. erop?

@sensje wrote:

Wie is de mol komt begin 2010 volgens wikipedia.

Binnenkort komt wel weer Over mijn Lijk, dit keer door Yvon Jaspers ipv Patrick lodiers.

71 graden noord, daar is Ernst Paul toch mee bezig geweest voordat hij stierf, zouden ze die dan nog hebben afgemaakt, of opnieuw hebben opgenomen zonder hem?

@Esther75 wrote:

@sensje wrote:

Wie is de mol komt begin 2010 volgens wikipedia.

Binnenkort komt wel weer Over mijn Lijk, dit keer door Yvon Jaspers ipv Patrick lodiers.

71 graden noord, daar is Ernst Paul toch mee bezig geweest voordat hij stierf, zouden ze die dan nog hebben afgemaakt, of opnieuw hebben opgenomen zonder hem?

71 graden noord gaat ruben nicolai doen en begint in het najaar weer. Staat in de veronica gids.

Ik wil 71 graden noord ook wel gaan volgen en natuurlijk ER en Boer zoekt vrouw. Maar ook Vermist, ik geloof dat ik de enige ben…

Groetjes,

Viratine

So you think you can dance komt zondag weer op, dat wil ik graag zien.

Vermist zet ik ook idd vaak op als het komt. Boer zoekt vrouw ook, maar

als dat tegelijk met so you think… komt dan wordt het nog moeilijk kiezen :lol: