Wanneer was het raak?

ronde 4 was het raak :mrgreen:

Bij Ymke was het de 2e ronde raak.



Bij deze uk ging het sneller, 1x geen condoom gebruikt en ik was zwanger… (en dat met een zeer onregelmatige cyclus en borstvoeding)

Bij Ryan meteen (ongelukje) en bij deze de tweede ronde.

Bij ons was het meteen raak.

Gestopt met de pil en een maand later zwanger. :smiley: :smiley:



Gr yvonne

ik ben ongeveer 5 a 6 weken na het stoppen met de pil al zwanger geraakt.

Erg snel dus, hadden we niet verwacht.

We zijn superblij dat wel, nu de nog een aantal weken wachten

dat we de grens van 12 weken bereiken.

Ik heb na meer dan 9 maanden gestemd, maar als je t anders bekijkt eigenlijk beide keren na 2 maanden.



Ik ben via de molen zwanger geraakt. 1e keer na 16 maanden zwanger, maar dat was de 2e eisprong en dus kan sinds we bezig waren( en 1e ronde spuiten) Helaas ging het mis. In juni, na 20 maanden werd ik weer zwanger, nu was het weer de 2e eisprong, dus 2e kans en weer 1e ronde spuiten.

Dus al met al 20 maanden bezig geweest, maar wel steeds 1e ronde met spuithormonen raak…dus mag eigenlijk toch wel in mijn handjes klappen!!

Op zich word ik wel makkelijk zwanger…



de eerste keer door de pil heen>mk

de 2e keer meteen raak toen we de pil weg deden>MA

de 3e keer 3 maand na de MA> Aniek

de 4e keer 4 maand de Aniek >Peter

de 5e keer 6 maand na Peter door de pil heen>mk

voor de 6e keer zijn we nu al vanaf januari bezig, maar we hebben nogal veel moeite gedaan om tot juni NIET zwanger te raken :wink: Waren zo druk met ons huis dat we steeds bewust “de periode” oversloegen.

Nu zijn we eigelijk pas sinds eind juli echt bewust bezig en wie weet… ben al 5 dagen overtijd hoewel de testen nog negatief zijn… we wachten af

1e x 2e maand werd een mk helaas na ruim 10 weken :cry:

2e x 1e maand dat we na de mk weer serieus ervoor gingen was gelijk raak :inlove: Renzo :inlove: (op de dag van de mk een jaar later werd hij geboren!)

3e x 3 maanden maar de maand dat we serieus ervoor gingen (dus even wat meer ons best deden in dé dagen) was het raak…dus eigelijk ook in 1x :mrgreen: Celiza :inlove:

bij sil na 5 maanden en bij deze (wat eigenlijk niet eens helemaal de bedoeling was ik had gewoon erg last van die stomme pil en ach de kans op nog een zwangerschap was erg klein ivm vele operaties van manlief below :mrgreen: ) na 9 maanden…

1e keer na 1 maand (ma)

2e keer direct na de verplicht overgeslagen menstruatie na de ma, dus ook na 1 maand…

Inderdaad hier ook een zeer vruchtbare familie! :mrgreen: (moeder en zusje waren ook zo snel)

In september 2002 begonnen met proberen en oktober 2006 1e wondertje mbv ivf.

Bij de 1e ivf poging (31 augustus 2005) meteen raak, helaas bbz. Bij de 2e poging (3 maanden na bbz, 26 januari 2006) meteen raak, dat is ons Thijsje. En nu bij de 1e poging (31 augustus 2007) met cryo’s ook raak, helaas een mk geworden.

Thijmen in de 4de ronde

  • van 1 keertje

    frummel ook in de 4de ronde

3e ronde was raak…veel sneller dan we verwacht hadden :inlove:

Beide keren meteen na stoppen met de pil…elke keer met de gedachte over een half jaartje zal ik wel zwanger zijn…en beide keren meteen raak.

Bij Roos was het in de 3e ronde raak maar hebben toen niet gericht geklust.



Bij de mk was het meteen raak toen we ervoor gingen.



Nu na de mk net ongesteld geweest dus hopelijk mag ik volgende maand posi testen :pray:



Liefs Marieke

1e keer zwanger in 3 maanden (werd helaas een missed abortion)

2e keer zwanger in 3 maanden

3e keer zwanger in 1 maand

4e keer zwanger in 1 maand

Hier 4 maanden na het stoppen met de pil. Ben 4 oktober 2006 gestopt en 12 februari 2007 wist ik dat ik zwanger was.



In de eerste 3 rondes na het stoppen met de pil hebben we bewust om de vruchtbare cyclus heen gevreeën en de laatste ronde (ronde 4) bewust een poging gewaagd, dus…



Eigenlijk was het in 1 x raak!

1e ronde clomid gelijk raak :inlove:

eerste was een ongelukje, ik wachtte net op mn ongi om te beginnen met de pil, maar was niet meer nodig… Tweede keer ronde 4 raak (wel negende maand ivm lang cyclus…)

IN maart de laatste pil geslit en in april zwanger.