Bij Mat.eo ongeveer 19 weken en bij Mi.cah ongeveer 16 weken…
De eerste rond 17 weken, deze keer rond 14 weken (maar zijn er dan ook 2)
De eerste in de 18e week en deze met een week of 15 :inlove:
Dit is mijn eerste, maar voelde het al fladderen met 14 weken. Met 15 weken voelde ik echt duidelijk dat het het kindje was en niet mijn darmen… heel vroeg, vroeg aan de VK of dat wel kon. De gyn had tijdens onze onderzoeken vastgesteld dat ik een erg dunne baarmoederwand heb, de vk denkt dat ik het daarom al vroeg voelde. Ondanks de voorliggende placenta… :mrgreen:
De oudste met 17 weken
De middelste met 13 weken
De jongste met 12 weken
Nikki voelde ik eerder dan Lotte (hoor je wel vaker omdat je het eerder herkend). Bij Lotte zo rond week 19 en bij Nikki zo rond week 17. Heb op wek 18 gestemd in de pol, het gemiddelde
Ik heb op 14 weken gedrukt, maar ik voel deze baby al vanaf 13 weken (keuze stond er dus niet bij;-))
Ik twijfel nog steeds, daar ik vandaag niets opgemerkt heb… In ieder geval zou het dus heel goed kunnen. Ik wacht nog even af!
Ik voelde Yeline voor het eerst met 14 weken :inlove:
Bo voelde ik met iets meer dan 17 weken en Nikkie met ruim 15 weken.
21 weken …
Mijn oudste voelde ik met 17 weken, de tweede met 13 weken al, de derde pas met 24 weken en de laatste voelde ik vanaf een week of 24 heel af en toe (eens in de paar dagen) en pas vanaf 30 weken regelmatig en duidelijk. Ik had geen voorliggende placenta, maar doordat het mijn vierde kindje was, had ze alle ruimte om te kunnen bewegen, zonder mij te raken
Mik bij 17 weken (heb ik ook gestemd) en Tes bij 13 weken (stond er nl niet bij :mrgreen: )
de eerste voelde ik met 18 weken de tweede met 16 weken en de derde met 14 en nu ben ik morgen 14 weken en nu heb ik de kleine nog maar twee keer gevoeld.
Nou! ik weet het nu wel zeker! Ik heb ons kindje gevoeld!! jieha! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
WHahahahaha geweldig!!
Geniet er maar lekker van…ik kan namelijk haast niet wachten!
Aniek-> 17 weken
Peter-> 14 weken en 3 dagen
Michel-> 11 weken en 4 dagen
Met 19 weken heb ik bewust wat gevoeld. Kan best dat ik daarvoor heel licht wat voelde maar dat niet toe schreef aan uk. En toen ik eenmaal wat voelde was het hek van de dam en voelde manlief het ook al binnen een paar daagjes. Dus denk dat ik eerder nogal wat gemist heb .
Sinds deze week :inlove: :inlove:
Bij Kian met 20 weken en bij Esmée met 15 weken. En met 18 weken voelde mijn vriend haar al schoppen.